1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur december HDTV

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door rinus1249, 26 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Laat je geld terugboeken door de bank aangezien het een foute incasso is. Dan reageren ze meestal wel snel...
     
  2. De postbank zegt dat ze geen gedeeltelijke bedragen storneren.
    En als ik het hele bedrag laat storneren zie ik ziggo ervoor aan dat ze de aansluiting blokkeren omdat ik niet betaald heb, ik denk dat ze dat net wel klaarspelen.
     
  3. Dat doen ze sowieso niet na een keer stoneren.
    Je hebt dan wel een statement gemaakt en meestal regaeren ze dan wel alerter, aangezien je een tegenactie hebt.

    Je krijgt na je stonering toch eerst een betalingsherinnering en daarin staat soms een ander nummer dan dat van de helpdesk (of in ieder geval een andere afdeling) en die zijn meestal wel sneller met zaken regelen. Zeker als je geld terug haalt en dus bij hun weg haalt.

    Als je verder geen actie onderneemt zal Ziggo dat ook niet zo snel doen..
     
  4. Als het volgende maand nog niet verholpen is ga ik dat wel doen ja.
    Edit: Ik heb het inderdaad maar eens gestorneerd. Er wordt bij storneren een reden meegegeven, in dit geval 'onjuist bedrag'. Misschien dat hen dat eens wakkerschud.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2008
  5. Ziggo blijkt de volledige factuur te hebben geincasseerd. Ik heb de incasso vandaag laten storneren. Misschien dat ze nu wel iets van zich laten horen.
     
  6. Bij een geschil wat niet word opgelost is het belangrijk dit op papier te zetten en erbij vermelden dat wanneer het niet binnen een redelijke termijn opgelost word er een gerechtelijke procedure zal worden opgestart. Vergeet niet je brief aangetekend te versturen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina