1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur december HDTV

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door rinus1249, 26 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds kort heb ik HDTV en het HDTV zenderpakket. Alles werkt en ook heb ik een abonnementspecificatie gekregen met de juiste wijzigingen, HDTV zender pakket, een half jaar gratis. Tot ik de factuur van december nakeek. Daarin wordt wel €3,95 in rekening gebracht met daar meteen onder een aftrekpost HDTV korting aktie €0,04. Helemaal onder de indruk van deze korting heb ik de helpdesk gebeld en het wordt rechtgetrokken. Er worden rare foutjes gemaakt kijk je factuur maar even na!
     
  2. Ik heb geen HD pakket, maar op mijn factuur staat: Totaal Aanvullende diensten, inclusief 19,00% (€ 3,18) 19,94
    Wat dit nu weer is???

    PS, staat onder het kopje Aanvullende diensten TV-Digitaalcorrectie...
     
  3. Ik heb ineens op mijn factuur onder "aanvullende diensten" een Decoder van €79 die ik nooit gekocht heb. Al een klacht bij Ziggo ingevuld. Heel vervelend dat je daar in de mail helemaal geen bevestiging van krijgt.
     
  4. Geen idee wat Ziggo onder aanvullende diensten verstaat.
     
  5. Ikheb elders in dit forum ook een topic gezet over de facturering van ziggo, ik krijg nu al 4 maanden 29 E ipv 15 afgeschreven. Ik heb de extra pakketten geprobeerd via de webinterface af te bestellen en via de helpdeks, het is ze nog steeds niet gelukt de mutatie door te voeren. Als je vervolgens het contactformulier invult krijg je te horen dat je bericht zult krijgen maar dat komt dan vervolgens niet.
    Pff.
     
  6. ik betaal vanaf dag 1 al voor HD tv terwijl ik de eerste 3mnd gratis zou hebben... en vanaf dag 1 is dus vanaf juni!:x

    iedere keer een smoes van Ziggo, sorry meneer een andere afdeling behandeld dit blabla

    maar tja... tis Ziggo he:wink:
     
  7. Ondertussen int ziggo handenvol geld want daar kan je naar fluiten en laten al die vergissingen toch wel in hun voordeel zijn.
    En waarom hebben ze eigenlijk zo'n webformulier, je krijgt een mailtje ter bevestiging en vervolgens niets meer.
    En je wordt wel gebeld of je niet het hele pakket van hen wil hebben, daar hebben ze blijkbaar wel tijd voor.
    'Nee ik wil verder geen ziggo', 'Mag ik vragen waarom niet meneer', 'Omdat ik ziggo slecht vind', 'Ow dan weet ik genoeg meneer, prettige avond nog'.
    Moet er niet aan denken dat ik voor de rest ook nog van hen afhankelijk ben.
     
  8. Ook bij mij worden op de eerstkomende factuur de abonnementskosten voor het HDTV-pakket in rekening gebracht met terugwerkende kracht tot 19-11-2008 (in totaal € 9,84 over de periode 19-11-2008 tot 01-01-2009). Hierop krijg ik dan een korting van € 0,10.
    Het lijkt erop dat Ziggo de komma verkeerd heeft gezet: 1,00% korting i.p.v. 100% korting.
    Ik heb al geprobeerd om Ziggo hierover te bellen maar de wachttijd is ongeveer 20 minuten. Ik heb ze daarom maar een mailtje gestuurd. Benieuwd of ik er iets op hoor.
     
  9. Geen internet op factuur?

    Bij mij ontbreekt het Z3 internet abonnement ineens op mijn factuur van december.... Ik zag een lager bedrag staan en heb toen de factuur gecontroleerd; er staat alleen telefonie en tv op, geen internet. Ik hoop niet dat straks de verbinding wegvalt...
     
  10. Te vroeg gejuigd, nog steeds wordt 10 euro voor digitaal pakket afgeschreven. Ik heb al meerdere malen doorgegeven dat ik dit niet wil. Ik heb al 3 keer te horen gekregen dat de wijzigingen zouden doorgevoerd zijn, nog steeds niet dus. Ik wordt nu toch echt moedeloos van deze diefstal. Probeer je te bellen, krijg je te horen dat er een wachtrij van 17 minuten is. Email kun je vergeten, ik heb ooit 1 keer na 3 weken een antwoord gehad op een vraag.

    Wie weet er hier iets op. Dit is pure diefstal.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina