1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe tactiek?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dxben, 26 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Die "vertrouwde manier" "probeerde ik al, maar het enige wat ik zie als ik naar members.home.nl/gebruikersnaam ga is de welkom message van @HOME.
    Ik zie hier geen bestanden of subdirectories, die kan ik alleen maar benaderen via beheer.

    Doe ik iets fout?

    m.v.g. Ben
     
  2. Het members adres is om een website te bekijken. Deze dien je zelf te bouwen, en de hoofdpagina dien je de naam index.html te geven. Wanneer je de website dan via het homedrive adres in de publieke map zet, kan iedereen deze via het members adres bekijken.
     

  3. Toen er nog geen Ziggo was zat ik bij @Home en daar kon ik bestandjes doorgeven aan relaties in een sub-directory van "publiek" en die subdirectory is er nog steeds, alleen zie ik deze niet meer via het member adres en mijn relaties kunnen deze dus ook niet meer zien/ cq bereiken via het member adres.

    m.v.g. Ben
     
  4. Heb je misschien ondertussen een keer 'webspace deactiveren' en later weer op 'webspace activeren' geklikt ? Ik heb van anderen gehoord dat als je op deactiveren klikt de webspace echt gewist wordt. Als je hem dan weer opnieuw aanmaakt is hij dus leeg.

    Kun je er nu wel nieuwe bestanden opzetten die je dan weer kunt ophalen ?
     
  5. Ik kan me niet herinneren dat ik iets met "webspace deactiveren" gedaan heb.
    Nadat ik probeer er nieuwe data bij te zetten merk ik dat dat niet lukt.
    Zijn mijn "rechten" om zeep geholpen?

    m.v.g. Ben
     
  6. webspace

    Ik heb net zelf ook nog ff geprobeerd en ik kan gewoon alles uit de webspace zien via homedrive.home.nl

    Gewoon d.m.v. username (zonder @home) en mijn wachtwoord.
     
  7. webspace inlogprobleem.

    Goedenavond, bericht van bowler. Dit kreeg ik als bericht na een mailtje van mijn kant. "Wij kunnen helaas het probleem met het inloggen op webspace niet via de e-mail oplossen omdat er meerdere oorzaken kunnen zijn waardoor u met Windows Vista niet kunt inloggen op webspace." Wij vragen u vriendelijk om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice via 0900-1884 (lokaal tarief). Onze excuses voor het ongemak. Mijn relaas: Het komt er op neer dat je in ieder geval met Windows Vista niets kunt voorlopig. Mijn 2e computer is XP en daar kan ik alles nog doen. Met bovenstaande werkt het wel via Vista maar dan met een FTP programma zoals Tja omschreef..
     
  8. Zo kan je hun bericht ook lezen. Je kan het ook lezen als: Ze kunnen je per email niet zondermeer van een antwoord voorzien omdat er nogal wat factoren zijn die het kunnen veroorzaken.

    Als het op je XP machine wel werkt, maar op de Vista machine niet, kan het ook zijn dat ergens een instelling op de Vista machine niet goed staat, of er bv software actief is die de verbinding blokkeert.
     
  9. Lijkt mij onwaarschijnlijk, ik werk met 2 XP machientjes en op beide werkt het niet.

    m.v.g. Ben
     
  10. In zijn geval is het waarschijnlijker, omdat het op een XP machine wel werkt, en op een Vista machine niet. Als het bij dezelfde persoon op een pc wel werkt, en op een andere niet, is de kans aanwezig dat er een fout zit op de pc waarop het niet werkt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina