1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe tactiek?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dxben, 26 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb afgelopen zaterdag verbinding opgenomen met de helpdesk omdat ik mijn webspace niet kan bereiken.
    Na een hele tijd doorverbinden met deze of gene, werd me ge-adviseerd om deze klacht per mail door te geven.
    Aldus gedaan.

    Op woensdag (vandaag) een email gehad van Ziggo dat mijn vraag via Email niet kan worden beantwoord en dat ik me met de helpdesk in verbindinging moest stellen om dit specifieke probleem op te lossen.

    Van 9 tot 11 geprobeerd 0900-1884 te bereiken maar steeds in gesprektoon.

    weet iemand een ander alternatief?
     
  2. je hebt het alternatief zelf al gevonden. beschrijf je probleem eens uitvoerig. Er zitten hier zat mensen die je daarbij wellicht kunnen helpen. Zoniet zitten hier nog Ziggo medewerkers die wat extras achter de schermen kunnen doen. succes.
     
  3. Ik schrik me te pletter van zo'n snelle reactie.:grin:

    Ik wist niet dat dit forum bedoeld is voor vervanging van de helpdesk.

    Mijn probleempje:

    Inloggen op HomeDrive gaat goed, dan probeer ik bij WebSpace Beheer te komen met username@home.nl , maar dan krijg ik de volgende melding:
    Login Naam Gebruiker onjuist.
    En vanaf nu weet ik helaas niet meer wat ik kan/moet doen.

    m.v.g. Ben
     
  4. Is het ook niet. Maar op dit moment uit de nood geboren, omdat we vinden dat we mensen niet in de kou moeten laten staan. Binnen niet al te lange tijd hopen we toch dat Ziggo normaal via de voordeur is te bereiken.

    We merken nu dat het nu via de achterdeur bijna net zo'n gedrang is als via de voorkant.

    Soms blijken problemen ook zelf te verhelpen en heb je geen HD nodig. Door het uitwisselen van ervaringen en informatie kunnen we elkaar helpen.
     
  5. Je zou kunnen proberen alleen met username in te loggen en dus het @home.nl gedeelte weg te laten.
     
  6. voor zover ik weet kun je webspace/homedrive alleen gebruiken met een @ziggo.nl e-mailadres. de homepageruimte voor jouw e-mailadres is dus nog te benaderen op de oude manier en alleen via ftp.

    Probeer eens een subaccount aan te maken met @ziggo.nl. Ga dan naar mijn ziggo en kies daar voor webspace activeren (met dat @ziggo.nl adres) en als het geactiveerd is ga je naar homedrive om het te beheren / up te loaden.

    nogmaals weet eerst genoemde niet helemaal zeker maar lijkt mij wel logisch.

    succes
     
  7. Yep en zo is het maar net.
     
  8. Ik geloof dat ik het begin te begrijpen, maar wordt dit dan ooit nog eens veranderd of moet ik hiervoor actie ondernemen.
    Ik zit nu toch bij Ziggo?

    m.v.g. Ben
     
  9. Nog niet alle "ISP-diensten" zijn omgezet. De bestaande klanten hebben hun homepage nog steeds op de bestaande servers draaien, bij zowel @home, casema als multikabel. Op die accounts moet je dus nog steeds op de oude vertrouwde manier inloggen. Alleen voor nieuwe @ziggo.nl account kun je dus de nieuwe manier gebruiken. Voordat dit allemaal samengevoegd is zal nog wel een aantal maanden overheen gaan verwacht ik.
     
  10. En de 'oude vertrouwde manier' voor @Home is:

    In Internet Explorer (in andere browsers werkt WebDav niet standaard) ga je naar homedrive.home.nl. Gebruikersnaam is je e-mail-adres zonder '@home.nl'.

    Alternatief: FTP naar homedrive.home.nl. Ook hier inloggen op de oude manier, dus zonder @home.nl in de gebruikersnaam. Via FTP is trouwens alleen de publieke map te benaderen.

    Pagina's zijn te bekijken via members.home.nl/gebruikersnaam
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina