1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

autoreply

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door internetter, 25 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Vroeger, toen alles nog veel beter was........ kreeg je van Ziggo tenminste nog een autoreplay op een ingezonden webmailformulier.
    Niet dat een autoreplay het probleem oplost, maar je weet dan in ieder geval dat het webformulier is aangekomen op een Ziggo server.

    Vrijdagochtend, 21-11-2008 webformulier verzonden in verband met verkeerde facturatie.
    Tot nu toe geen enkele reactie, zelfs geen autoreplay..............

    Meer mensen deze ervaring?

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  2. Een autoreply kon nog net bij mij.
    Een reply komt er echter niet .........
     
  3. Vanmiddag een vraag gesteld middels het contactformulier en keurig een autoreply ontvangen, hetzij met enige vertraging.
     
  4. Een autoreply lukt nog wel, maar een reply met sorry (zonder oplossing) duurt zeker 14 dagen, heb overigens het abbo van mijn overleden schoonmoeder ontvangen, 2 maanden dat is snel, opzegging van mij is redelijk goed gegaan (1 dag eerder) hiervoor wel credit ontvangen 0.64 redelijk toch ?
    Ik blijf het ZIGGO volgen, toch wel amusant.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina