1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klant van Home/Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door rieskaant, 25 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste lezers.

    Ik ben al een hele tijd bezig Ziggo duidelijk te maken, dat ik maar één klantnummer wil; nu had ik de kabel altijd via Essent(home)(dit is het ene pakket) en deze wilde ik samen met internet en telefoon (dit is het andere pakket) in één pakket. Ik weet niet welke opleiding men heeft genoten bij Ziggo, maar dat is toch niet zo moeilijk, dunkt mij. Maar het lukt me dus niet. Het meest frustrerende is nog, dat je niet kunt mailen, telefoneren is een nóg grotere crime en ik denk als je een gewoon bericht via de post stuurt, je over 25 jaar wel bericht hebt.
    Graag zou ik overgaan naar een andere provider, maar ten eerste ben ik niet zomaar van Ziggo af en ten tweede, wat krijg je dan weer.
    Wie kan mij een klein beetje licht in de tunnel verschaffen? (volgens mij loopt hij trouwens dood!).
    Groet,
    Eén van de vele ontevreden :x klanten.
    Ries van Dorst,
    Rucphen.

    P.S. Eigenlijk weet ik het niet meer wat ik moet doen.
     
  2. Het concept is niet moeilijk, de praktijk kan en wil wel eens anders zijn, heeft niets met opleiding te maken overigens.

    Optie 1:
    Kabel overhevelen naar het klantnummer met internet/telefoon en het huidige klantnummer waarop de kabel staat laten vervallen.

    Optie 2:
    Internet/Telefonie overhevelen naar het klantnummer waarop de kabel staat, en het huidige klantnummer waarop internet/telefonie staan beeindigen.

    Wellicht dat een Ziggo medewerker hier wat over kan zeggen, maar ik zal aangeven op basis van wat ik weet (van andere systemen) wat de situatie zou kunnen zijn.

    Ik vermoed dat men optie 2 als laatste redmiddel wil bewaren. Hier moeten telefoon en internet overgezet worden, en hier zitten meer punten in waar het fout kan gaan met evt gevolgen van dien. Optie 1 is voor zover ik weet eenvoudiger, mits het systeem het toelaat. Daarbij weet ik niet wat Ziggo aan eisen stelt voor een dergelijke procedure uitgevoerd mag worden.

    Wat niet blijkt uit je post. Staan de beide pakketten momenteel op 2 klantnummers maar wel op dezelfde naam? Of is ook de tenaamstelling anders?

    Als ook de tenaamstelling anders is dan kan het weleens lastiger worden. Ik kan me zo voorstellen dat alleen de abonnementshouder opdracht mag geven tot dergelijke wijzigingen (al dan niet schriftelijk). Anders zou iedereen zomaar de tenaamstelling van een abonnement kunnen wijzigen, lijkt mij persoonlijk geen gewenste situatie.

    Maar goed, ik weet niet of het klopt wat ik hier neergezet heb, wellicht dat ee Ziggo medewerker dit kan bevestigen of ontkrachten.

    Oh, gewoon mailen is niet mogelijk, je kunt echter wel digitaal een mail versturen via het contactformulier op de website.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina