1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Faktuur specificatie telefonie.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door catastrofus, 23 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Net vanavond mijn nieuwe faktuur ingezien en wat me opvalt is dat er in de factuur van 26-11 nog gesprekskosten worden opgevoerd die eigenlijk onder de vorige factuur van 29-10 zou moeten vallen zoals:

    Mobiele telefoonkosten:
    - Factuur 29-10: Gesprekskosten van 20-09 t/m 10-10, volgens de factuur de gesprekskosten t/m 10-10
    - Factuur 26-11: Gesprekskosten van 29-09 t/m 10-11, volgens de factuur de gesprekskosten t/m 10-11

    Je zou toch kunnen denken dat op de factuur van 26-11 de gesprekskosten zouden moeten staan vanaf 10-10 oftewel vanaf het einde van de berekening van de gesprekskosten van de factuur van 29-10 maar er staan nog steeds gesprekskosten op op van eind september...

    Gert.
     
  2. Volgens mij is daar ooit een bericht van rondgestuurd. In verband met de migratie van @home klanten zou de nota van oktober een kortere periode van gesprekskosten bevatten (dacht 3 weken) en de daarop volgende nota een langere periode (5 weken).
     
  3. Wat ik dan niet begrijp is dat er op de factuur van november nog kosten opgevoerd worden die op de factuur van oktober zouden moeten staan. Deze beide facturen overlappen elkaar, het zal wel kloppen denk ik :?: Ik kan eind november niet meer terughalen wat er in september aan telefoonkosten gemaakt is...

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina