1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

poll problemen met internet ( trage connectie)

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door cpu_point, 23 nov 2008.

?
  1. 1440-1499 Purmerend

    6,9%
  2. 1500-1599 Zaandam - Wormerveer

    13,8%
  3. 1600-1699 Enkhuizen - Hoorn

    44,8%
  4. 1700-1799 Heerhugowaard-Schagen -Den Helder

    27,6%
  5. 1800-1899 Alkmaar

    0 stem(men)
    0,0%
  6. 1900-1939 Castricum

    3,4%
  7. 1940-1969

    0 stem(men)
    0,0%
  8. 1970-1999

    3,4%
  9. 1120-1159

    0 stem(men)
    0,0%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Je zou nu haast gaan denken dat het wel meevalt. 17 stemmers uit dit forum met klachten? :?
     
  2. Nee hoor, maar wilde wel even duidelijkheid verschaffen. Heb niet zulke lange tenen meer... ;-) haha
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.1; U; en-us) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413 es61i
     
  3. Dat zou je inderdaad bijna gaan denken... Maar iedereen weet wel dat dit maar een topje van de spreekwoordelijke ijsberg is hehe
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.1; U; en-us) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413 es61i
     
  4. Van de 4,5 miljoen abonnees hebben 11.500 dit forum gevonden. In de kop van NH wonen pak hem beet 1 miljoen mensen ? Dat is dus 1/17e deel van de bevolking.

    Dat zou betekenen dat er 265.000 abonnees in de kop van NH zitten. Waarvan er statistisch 675 lid van dit forum zouden zijn. Trek je die 17 door naar 265.000 abonnees dan kom ik op zo'n 6650 klanten die mogelijk ook met een probleem zitten.

    Bij deze berekening zijn een heleboel kantekeningen te maken, maar het gaat slechts om een grove indicatie.
     
  5. al zou er een foutmarge inzitten van 50 % dan indicatief toch rond de 3500 probleemgevallen lijkt me toch wel een redelijk probleem dan
     
  6. Het "grote" probleem in de beemster en omgeving is overgens als opgelost gemeld, dus of de resultaten nu nog geldig zijn weet ik niet.
     
  7. Het grote probleem met extreem lage snelheden wel vermoed ik.

    Dat andere probleem met lage snelheden in de spits nog niet.
    Overdag haal ik 13 tot 15 duizend Kbps van de 20. In de avond nauwelijks 4.000
    Voor de zuiverheid zal ik morgen eens een notebook rechtstreeks aan het modem testen.
     
  8. In Badhoevedorp (1171)ook sinds woensdag/donderdag steeds uitvallende internetverbinding en telefonie, of zeer traag of helemaal niet openen van sites (ook bij mijn buren). Ik heb zondag de HD aan de lijn gehad maar hen is geen storing bekend en kreeg weer het standaard verhaal van stroom eraf, direkt op modem aansluiten maar dat heb ik zelf ook al geprobeerd, zonder resultaat....
     
  9. Een poll als deze zal geen goed beeld kunnen geven, omdat er nu postcodes bij elkaar staan welke netwerktechnisch los van elkaar staan.

    Ik wil daarmee niet zeggen dat er geen problemen zijn, maar wil wel aangeven dat het resultaat helaas dus bijzonder weinig zal zeggen.
     
  10. Maar mogelijk geeft het wel inzicht. Lang niet alle problemen zijn lokaal of zitten bij de gebruiker thuis zoals zo vaak wordt geïnsinueerd.

    In 1648 en 1633 hebben we geen "Beemster probleem" maar wel inkakkende snelheid in de avond-/weekenduren.
    Helpdesk zegt, "Dat is hetzelfde probleem als in Heerhugowaard en daar wordt aan gewerkt". Netwerkmensen zeggen "kan niet, die postcodes zitten bij Hoorn/Enhuizen".
    Ondertussen blijf je rondzwemmen en weet je echt niet meer waar het probleem zit en of er wel aandacht aan wordt besteed.

    Maanden heb ik begrip op kunnen brengen voor een organisatie welke met aanloopproblemen kampt en geduld proberen op te brengen.
    Zo langzamerhand raak ik dat begrip en mijn geduld kwijt. :cry:
    Het lijkt alsof er vanuit publicitair opzicht alleen prioriteit wordt gegeven aan de kruiwagen van Radar en de rest maar moet maar wachten.

    Iedere maand doneren wij tussen de 100 en 150 Euro aan deze organisatie en sinds mei is er nooit een moment geweest dat alles naar behoren werkte.

    Sorry Saywhat, niet persoonlijk maar ik moet ff mijn gal kwijt. :giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina