1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

overgaan van @home naar ziggo alles in 1, onterecht in rekening gebrachte kosten.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door HJ@home.nl, 23 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hierbij wil ik attenderen op het volgende:

    BIj de upgrade naar alles in 1 pakket ( ik ben @ home int/tel en tv analoog)
    (www.ziggo.nl/plus7 ga je akkoord met een bedrag voor het verzenden van de digitale ontvanger en de kosten van deze. ( geen probleem)

    Maar nu komt het!

    In het wijzigings overzicht wordt doodleuk melding gemaakt voor aansluitkosten a 29,95!

    Over deze kosten wordt geen melding gemaakt in de online procedure en de schriftelijke mailing waar mee je dit pakket kunt aanvragen.

    Opletten dus! want het wordt automatisch afgeschreven...
     

  2. Gewoon bellen met de klantenservice of via het klachtenformulier hier melding van maken van ontrecht in rekening brengen van aansluitkosten. Dit alles is gewoon gratis net als de decoder.
     
  3. Is het al afgeschreven ? Ik kreeg ooit hetzelfde overzicht maar in mijn geval heeft Ziggo dit zowaar zelf gecorrigeerd met een nieuwe nota over twee maanden. Helaas staat er nu televisie Z1 extra op naast mijn Alles in 1 pakket. :?:sleep::giveup:
     
  4. Heb je toevallig ook digitaal tv genomen ?

    Want ik meende dat ze die bedrag verrekenen.
    Als je digitaal tv neemt. (aansluitkosten)
     
  5. Die aansluitkosten zijn onterecht en komt waarschijnlijk doordat het analoge RTV abonnement onder een ander account valt dan de digitale TV/internet/telefonie abonnement.

    Tenminste dat was in mijn geval zo ( en ook bij anderen, wat zo hier en daar wel te lezen is op dit forum )
    Ik heb afdeling wijzigingen gebeld, die hebben er melding van gemaakt. Vervolgens afdeling facturatie gebeld, die hebben een creditnota gemaakt.

    Tussen "mijn facturen" staat de creditnote keurig, dus die hebben ze gemaakt. Echter kan het nog zijn dat er nog geincasseerd wordt voor analoge RTV, dan moet ik weer bellen.

    Echter gaat facturatie nog niet geheel goed, hoor. Dat heeft Ziggo ook wel gemeld op de bevestiging van de overstap naar alles-in-1.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina