1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ftp pagina

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mjmpruysers, 23 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. geachte,

    ik had altijd wanado.nl nu ben ik plots naar ziggo overgegaan
    ik heb een website(homepage) maar ik kan er niet meer op inloggen
    gebruikersnaam en wachtwoord zijn goed, want ik kom daarme wel op mijn webmail

    gaarne uw antwoord

    vriendelijke groeten
    mevr. mjm pruysers
     
  2. Met welke server probeer je verbinding te maken? Abonnees die voorheen bij Wanadoo/Orange/Online zaten, moeten nu homedrive.ziggo.nl gebruiken.

    Welke FTP-client gebruik je? Als je via 'Mijn netwerklocaties' verbinding probeert te maken, kan dat wat moeizaam gaan door de @ in de gebruikersnaam (kan je het best vervangen door %40).
     
  3. ftp


    ik kom wel op mijn homepage naar niet in de ftp pagina daar waar je foto's kan uploaden, ik wil er foto's opzetten van de kleinkids, voorheen nooit last gehad met wanadoo, maar nu ???? wat een ramp

    ik gebruik ziggo dat is mijn provider nu
     
  4. Wat bedoel je precies met 'de ftp pagina'? Hoe maak je verbinding om dingen te uploaden (dat kan immers op meerdere manieren en die zijn niet allemaal even doorzichtig...)?

    Als je met een FTP-client of via 'Mijn netwerklocaties' verbinding maakt, zou je gewoon overal bij moeten kunnen. Tenzij je webspace op de een of andere manier gedeactiveerd is geraakt (wat Ziggo betreft kijk ik nergens meer van op - eerlijk gezegd kan ik me niet meer herinneren of ik zelf destijds mijn webspace heb moeten activeren of dat het al op geactiveerd stond...).

    Heb je dat al gecontroleerd? Kan je doen via 'MijnZiggo', dan 'Mijn e-mail instellen' en vervolgens 'Mijn webspace'.
     

  5. als ik inlog op mijn ziggo, dan klopt het wachtwoord nniet en gebruikersnaam is niet goed (zeggen ze) maar ik kan wel op mijn webmail ermee, ik blijf maar bellen naar ziggo, maar ze nemen nooit op
     
  6. De inloggegevens voor MijnZiggo zijn niet per definitie hetzelfde als voor webmail.

    Heb je de 'wachtwoord vergeten' optie al geprobeerd? Of krijg je daar ook de melding dat je gebruikersnaam niet klopt? In dat geval zul je toch moeten blijven proberen de helpdesk aan de lijn te krijgen...
     

  7. heb alles al geprobeerd, maar niets lukt
    look dit is mijn homepage
    http://members.ziggo.nl/mjmpruysers/
     
  8. Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina