1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur Online

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door masutrix, 23 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Krijg het notificatie mailtje vanmorgen voor de 2e maal maar inloggen is er nog steeds niet bij. Zo langzamerhand wordt het steeds triester bij deze moloch :sad:

    5 maanden "alles?" in 1 en heb het volgende voor mijn kiezen gekregen terwijl we jaren en jaren probleemloos abonnee zijn geweest bij Multikabel.

    - telefonieproblemen
    - 132 Euro teveel geincasseerd wat we niet terug krijgen.
    - snelheid ca. 50% van het beloofde.
    - niet kunnen inloggen bij "Mijn?" Ziggo, Mijn Facturen.
    - E19 meldingen met DTV.

    Ik wil Multikabel terug..... :cry: :cry: :cry: :cry:

    Wouter, kan je niet ingrijpen? :wink:
     
  2. Super, dit werkt wel. Ik snap t niet waarom t zo moeilijk wordt gemaakt ?!
    Maar in ieder geval bedankt voor de info Rolfhobby, zo kunnen we toch nog onze facturen bekijken ! :thankyou:
     
  3. Heb nu al twee mails gestuurd met de vraag hoe ik kan inloggen op mijn factuur.
    Krijg dan netjes een melding van notatie, maar daar houd het bij op.
    Ik heb een mail adres met @home en kan niet inloggen.
    Ook de tips hier al gemeld werken niet, de oude site van @home doet het ook niet meer.
    Een mooie jan boel daar bij Ziggo, bellen heeft ook geen zin al ruim 20 minuten aan de lijn gehangen en nog geen mens te pakken gehad.
    Volgens mij hebben ze een deal met de telecom bedrijven, want dat is lekker vangen zo. Gewoon in de wacht en tik tik tik.
    Ik wou dat ik ze zo kon verdienen.

    Zijn er meer @home gebruikers met het zelfde probleem, want ik kom weinig
    meldingen tegen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina