1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur Online

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door masutrix, 23 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Probleem is opgelost, wat het geweest is weet ik niet maar ik kan weer inloggen !:)

    Vanmorgen kreeg ik netjes van Ziggo een e-mailtje over mijn factuur. U kunt uw factuur nu online bekijken. Zo gezegd zo gedaan. Even naar de ziggo website en ingelogd op MijnZiggo, althans dat was de bedoeling. Wat blijkt, de website werkt niet naar behoren en ik kan niet op mijn ziggo inloggen. Ik krijg de melding "HTTP-fout 400 - ongeldige aanvraag". Bovenin de adresbalk staat " https://mijn.ziggo.nl/factuuronline/do/j_security_check "

    Ze zijn weer op de goede weg daar bij ziggo, zijn er meer mensen die er last van hebben en eventuele oplossingen ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2008
  2. Hier is het nog niet opgelost:

    https://mijn.ziggo.nl/myziggo/do/j_security_check geeft:

    HTTP-fout 400
     
  3. Inderdaad, hier werkt t ook alweer niet. Ik zie overigens wel op de website van ziggo nu een storing staan:

    Groepsstoring
    sinds zondag 23 november 14.51 uur
    Op dit moment is er een storing betreffende Mijn Ziggo. Ook kunt u problemen ondervinden bij het aanmaken van een nieuw e-mail wachtwoord of Mijn Ziggo wachtwoord. We verwachten dat het probleem in de loop van de avond is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

    Ik hoop dat t een keertje wat minder wordt, al die storingen. Nu zijn ze met 3 bedrijven samen gegaan en de storingen worden alleen maar erger. Qua snelheid, digitale tv en activatie ervan, en telefonie. Het gaat niet echt goed met ziggo. Ik wacht maar gewoon ff die storing af, want om nou iedere keer te gaan bellen met een helpdesk die bijna niet bereikbaar is zie ik niet zo zitten !
     
  4. Nu is het maandag 19.30 uur: Mijn facturen kan ik nog steeds niet bekijken. Na het aanloggen verschijnt 9 van de 10 keer de beruchte Error404 pagina.
     
  5. Ik denk een gevalletje van overbelast
     
  6. Dat zal misschien wel. Maar wachten ze dan ook met afschrijven van de giro? :mrgreen:
     
  7. Wat heb ik aan dat mailtje met je factuur is online.
    Inloggen met mijn appie Home adres kan ik niet eens.
    Krijg dan de melding adres niet goed ingegeven.
    Inloggen op factuuronlinehome.nl werkt ook al niet, 503 service niet beschikbaar.
    Helemaal geen service??????????
    Mail ophalen is ook al dagen bagger.

    Nou:
    Met vriendelijke groet,

    Joop Evers

    Directeur Klantenservice
    ,
    hier is nog steeds veel werk aan de winkel.
     
  8. Eh....
    Zie hier
    :roll:
     
  9. Dan hadden ze zeker nog een oud mailtje liggen.
    Hopen dat Ferment het beter doet.
     
  10. klopt deze fout zag ik ook maar ik heb het volgende gedaan ik heb https://mijn.ziggo.nl/myziggo/do/customerData ingetikt en ik zag dit>
    Log in op Mijn ZiggoJe gegevens wijzigen, je factuur bekijken, een verhuizing doorgeven. dan op MIJN FACTUUR klikken. Vul je (voor @home user's) je gebruikersnaam en wachtwoord in en log in. en voor Ziggo user's Let op! dit is voor ziggo user's gebruikersnaam@ziggo.nl. dan klik je vezenden dan kom je op deze site terecht https://mijn.ziggo.nl/factuuronline/do/invoices en dan zie je facturen, probeer dit eens hier lukte het wel!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina