1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digitaal Totaal abonnement.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door christianrocks, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Ik heb een vraag aan jullie.
    Nu heb ik al een tijdje Basis Digitaal, maar afgelopen dinsdag heb ik mij Basis omgezet naar Digitaal Totaal.

    Hoe lang duurd het voordat Digitaal Totaal actief wordt ?
    Zij hoeven toch maar een knopje om te zetten of zie ik dat verkeerd ?

    Alvast bedankt voor het beantwoorden.

    Christian Rocks
    www.christianrocks.nl
     
  2. Het is maar een optie inderdaad, maar met jou vele anderen die dat ook willen ;) Telefonisch òf via website gedaan?
     
  3. Ik heb het een keer via de toen nog @Home website gedaan, was volgens mij binnen een uur geregeld. (Ook van Basis naar Totaal)
     
  4. Via website.
     
  5. Bel voor de zekerheid even met de Klantenservice. Ik heb laatst via de website mijn abonnement uitgebreid met het HD-pakket en had na 2 weken de gevraagde zender nog steeds niet. Toen ik belde met de Klantenservice bleek de bestelling niet te zijn aangekomen. Ik had dus nog lang kunnen wachten.
    Na het bellen zou de zaak binnen 48 uur geregeld zijn. Dit hebben ze niet gehaald maar 3 dagen na het bellen was de zaak geregeld.
     
  6. Goed idee van jou van dat bellen. Ik heb net gebeld en de bestelling via internet was niet doorgekomen. Morgen einde van de dag wordt het gactiveerd :grin: :grin: :grin: :grin: .
     
  7. Het werkt daar altijd raar. Ik heb vroeger Film1 besteld, zou toen nog twee uur duren, werkte al binnen 10 minuten.
     
  8. Ik weet niet welk systeem Ziggo gebruikt maar meestal is het iets meer als een knopje omzetten in het systeem.

    Ik ben wel bekend systemen van andere providers en daar moet het abonnement omgezet worden waarnaar technische realisatie volgt. Dit houd meestal in dat het oude abonnement "afgevoerd" word en het nieuwe opgevoerd moet worden. Dit is meestal een geautomatiseerd proces, het een zorgt voor het ander. Echter is het een proces wat voor zover ik weet meerdere systemen bij langs gaat, dit houd dus in dat het proces ergens vast kan lopen, waarmee de technische realisatie ook vast kan lopen. Het systeem zal in dat geval niet verder gaan omdat de order ergens vast is gelopen, om welke reden dan ook, en niet verder gaan tot dat punt/probleem opgelost is.

    Nogmaals, ik weet niet of het systeem wat Ziggo gebruikt precies hetzelfde werkt, maar ik vermoed dat het zo in elkaar steekt. Wellicht dat een Ziggo medewerker dit kan bevestigen of ontkrachten.
     
  9. Je geloof het niet, maar ik heb nu al Digitaal Totaal :grin: :grin: :grin: :grin:.
     
  10. Gefeliciteerd! Veel Kijk plezier. Het kan inderdaad heel snel. Als alles het systeem doorloopt zonder oponthoud en/of storingen kan een opdracht (vrij)snel verwerkt en gerealiseerd zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina