1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Internet Postcode 1462

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteravond heb ik normale snelheid gehaald.
    dus jah ik hoop dat het vanmiddag/vanavond het ook zo is....

    :?:?
     
  2. Het schommelde gisteravond enorm bij mij. 15 à 16Mbit en dan weer 2 à 3Mbit... zo ging het de hele avond. Dus heb vanochtend even afgewacht, voor het eerst sinds donderdag weer goed. Nu maar hopen op vanavond. Al kan ik dat zelf niet testen, dan ben ik aan het werk.
     
  3. Bij mij ook alles weer in orde. Werkdag kan invloed hebben maar afgelopen woensdag t/m vrijdag waren ook werkdagen en toen had ik ook problemen.
    Maar ook ik ben enigszins terughoudend. En zelfs áls het vanavond nog steeds goed werkt vraag ik me af voor hoe lang. Het vertrouwen moet weer groeien.
     
  4. Zaterdag was heir echt een dieptepunt... vrijdag merkte ik het eerst niet. Halverwege de dag viel het me pas op toen ik weer wat wilde binnenhalen.

    Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n storing meegemaakt. Dit is echt de eerste hier. Wel eens helemaal geen verbinding gehad, oké, paar uur later weer terug, maar zoals dit? Nee. Ik wacht het netjes af.
     
  5. Klopt, het weekend was ook hier het meest dramatisch. Mogelijk door het groter aantal gebruikers dat er dan altijd is. En de avonden ook, zoals jij zegt vrijdagavond.
    Gelukkig melden nu meer mensen positieve geluiden dus dat is ook weer een teken dat het een groot probleem was. Maar die monteur die lang gaat komen bel ik niet af. Die komt sowieso maar eens doormeten etc.
     
  6. Hoop dat het allemaal goed komt :S
    vertrouwen heb ik al niet zo erg meer in de afgelopen half jaar.
    maar ben blij als ik me DVD's weer binnen kan halen.
    niet dat het 1,5 dag gaat duren:S:S:S

    we wachten af.
     
  7. Inderdaad steeds meer positieve geluiden, hopen dat het zo blijft en dat de technische dienst van Ziggo de nachten heeft benut om het probleem op te lossen.

    Hmja, maar hier werkt alles goed, althans de modem, de router en dus ook het netwerk. Laatste keer is er een monteur geweest om telefonie te installeren. Ik kon het zelf wel, maar het was een tegemoetkoming van Ziggo om alsnog een monteur te sturen samen met de Humax PVR. 'Bestellingen' raakten zoek. Die zei dat alles in orde was, inclusief modem. Dus nu heb ik hier alsnog een (reserve) splinternieuwe modem staan, die was meegestuurd met het 'Alles in 1' pakket. Ik denk dat ik de monteur afbel, als deze week alles in orde blijkt te zijn. Kan een ander er weer gebruik van maken die het meer nodig heeft dan ons. Maar, alles afhankelijk van deze week natuurlijk.
     
  8. Ze komen weer binnen met gemiddeld 20Mbit... (tussen de 19Mbit en 22Mbit).
     
  9. Dat is weer gunstig...
     
  10. Werkt hier (postcode 1657) ook de hele ochtend goed. Nu maar hopen dat het een beetje stabiel blijft.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina