1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Internet Postcode 1462

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik moet toe geven vanmiddag sprak en (ilse volgens mij) en die wist wel waar ze over sprak. ik moet zeggen dat ik 2 a 3 jaar heb gebeld met de helpdesk in 4 maanden tijd (ik ben geen zeikerd dat wil ik wel ff uit de wereld helpen) maar dit is de eerste waarvan ik zeg die mag blijven!!

    en jah 2e lijns helpdesk zou mooi zijn maar heb mij tel: 06 door gegeven. en er zou een technicus bellen maar ben bang dat het weinig zou uitmaken omdat het regionaal is....

    [​IMG][​IMG]
     
  2. Over de vriendelijkheid van de HD heb ik ook niets te klagen, die is dik in orde. Bij de vorige grote storing werd ik keurig teruggebeld door Ziggo op mijn mobiel. We hebben toen kalm allerlei testen gedaan en zaken besproken. Er werd alle tijd voor genomen. Helaas was ik hiermee niet gered want ook toen was het een regionaal probleem. Maar een vriendelijke HD-medewerker is beter dan één die je zo snel mogelijk kwijt wilt en je het gevoel geeft een zeikerd te zijn. En die heb ik elders aan de lijn gehad.

    Een 2e-lijn zou in deze situatie mijns inziens wel helpen omdat de meer ervaren gebruiker op een meer technisch vlak over de problemen kan praten (en ze in dit geval laten inzien dat het een groter probleem is).
     
  3. Dit laatste heb je inderdaad wel gelijk.
    Vaak ben je de meeste medewerkers (HD) een paar stappen voor.

    Dit zelfde heb ik vaak bij HP HD medewerkers als ik storing kwa hardware wil aanmelden.
    maar jah voor de rest geen kwalijk woord over de HD van ziggo. maar zal wel helpen als er een 2e lijns medewerker bij zou zitten.
    :applause::applause::applause:
     
  4. Dit komt toch weer aardig in de buurt. Bij anderen ook beter?
     

  5. gaat beter zit nu op [​IMG]
    en met grabit heb ik nu een snelheid van 1168KB/s
    :applause::applause::applause:
     
  6. Ik zit ook weer wat hoger en waarschijnlijk na middernacht weer op volledige snelheid. Dit is echter de afgelopen dagen al zo dus zegt het niets over of de problemen opgelost zijn.
     
  7. precies ik wacht het nog ff af maar ik kan in iedergeval weer een paar films binnen halen.
    had het ff eerder gekunt dan had ik nog ff kunnen kijken maar jah.
    de sneeuw was oo kwel ff lache.....

    ik wacht het morgen weer af en over morgen etc,,, dan pas geloof ik het echt...
    :arrow::arrow:
     
  8. Ik bedoel met dat laatste te zeggen dat het gewoon ondanks vele klachten bij de gebruikers ineens, de 'schuld' toch bij de gebruiker gelegd wordt terwijl iedereen die nu klaagt hetzelfde meegemaakt heeft. Alsof er daadwerkelijk niet naar het totale plaatje gekeken wordt. Mij lijkt het logisch dat als er een aantal klachten uit een bepaald gebied komt dit zo te zien is. Daarnaast zal ik zeker niet gaan schelden of wat dan ook, maar wel met klem doorgeven dat het niet aan de installatie hier thuis ligt en dat ik al die standaard oplossingsmethodes zelf al gedaan heb. Dat moet men dan ook geloven en verder kijken en dat is dus zaterdag gebeurd. Dit was de eerste keer dat ik na 3 dagen slecht internet gebeld heb voor een storing. Daar ben ik normaliter geduldig mee, maar duurde nu wel erg lang.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2008
  9. Maar uh, het is nu volgens de 'regels' rustig op het net. Werkdag, weinig mensen op het net en dus haal ik nu weer de normale snelheid. Ik wil niet pessimistisch zijn, maar haal ik deze vanavond ook... zoals altijd in de avond? Dat zou dan betekenen dat het opgelost is. Ik ga maar eens duimen hehe.

    [​IMG]
     
  10. Bij mij is de snelheid op dit moment ook weer goed. Maar vrees toch weer voor de avond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina