1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Internet Postcode 1462

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dus door het langssturen van de monteur, zo'n kleine 2 weken verder, moet er alsnog geconstateerd worden dat het probleem niet bij de gebruiker ligt. Iedereen ziet toch dat er een robleem is, of heeft iedereen nu problemen met de bekabeling of het modem? Ga toch weg man! Allemaal weer poeslief de modem resetten en ja amen! Schiet toch niets op.

    Maar goed, het zal allemaal wel... als zelfs die ene aardige man van de helpdesk het al een goed idee vond, tja, dan is het inderdaad meten met 2 maten. Zoals je zelf al zegt Saywhat, er zijn er altijd die het beter weten... suc6 hè, zeg dan maar niets ;) Vooralsnog heb jij die problemen niet, dus... maar goed, een kind ziet dit nog, maar ja als elke medewerker via een protocol standaard een week later een monteur stuurt, dan krijg je dat trage schapen-internet. Het wordt tijd dat men eens gaat luisteren en niet standaard er vanuit gaat dat de gebruiker DOM is.

    Fijne avond allemaal :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2008
  2. Hier kon 1 december 'al' iemand komen, maar dan kunnen wij niet, dus ook hier op dinsdagavond 2 december. Zal wel uitlopen, gezien alle afspraken haha.
     
  3. Ik ook niet, ja een storing met 'Mijn Ziggo' 1462. Inderdaad, 'mijn ziggo' internet en telefonie ligt plat.
     
  4. Probeer nou eens goed te lezen. Dat is een eenzelfde storing die zich twee jaar geleden heeft voorgedaan met exact dezelde symptomen en verloop. Niet een storing die al twee jaar loopt!:giveup:
     
  5. Inderdaad, vluchtig lezen, maar begrijpend lezen en de rode draad zien ho maar.

    Maar goed, lijkt me beter dat ik me er even buiten hou... Ding dong, spareribs, bye :D
     
  6. Precies. Het begint hier al op de Hd te lijken van Ziggo:schater:
    Ben wel in contact met de mensen die deze storing destijds hebben verholpen van een hele groep gebruikers. Het verschil met toen en nu is dat er nu een grotere groep is die er last van heeft. Dit hoeft niets te zeggen over de omvang van de storing, meer over het aantal gebrukkers wat meer en meer afhankelijk wordt van zijn bandbreedte. Ik vind het in ieder geval een schrale troost, want wat heb ik moeten praten destijds om de storing duidelijk te maken. Dit is nu niet meer nodig, al heb ik dus wel contact gehad.
     
  7. Traagheid

    gisteren had ik ook problemen met het game op mijn PS3.
    Vanmorgen starte ik Grabit op om een filmpje binnen te halen maar hmmm niet meer dan +_ 100 KB/S met een max piek van 200KB/S

    Vanmiddag moest ik ff een belletje doen, waarop ik op een gegeven moment zeg ik kap het gesprek af want dit is gekke werk zoo slecht.
    ander nummer gebeld nog ....
    dus me 06 gepakt geen probleem.

    dus ik bellen naar de HD. kreeg een aardige medewerkster aan de telefoon die mijn modem heeft uitgelezen maar die kon niks vinden.
    dus de speed test gedaan 3X maar niet goed, rechtstreeks op modem aangesloten maar nog slecht.

    zij ging de gegevens van de speed test door geven aan Technikus daar en er word contact met mij opgenomen.

    dus ging ik verder ff zoeken op het internet en kom uit op dit forum...
    hmmm gelukkig ben ik niet de enige hier daar ben ik blij om.
    :censored::censored:

    maar een ding moet ik wel ff kwijt. het is de laatste tijd wel een beetje raak met storingen.
     
  8. Dit zijn precies de symptomen en als het goed is, is het pas sinds woensdag of donderdag zo. Velen hebben het doorgebeld en men zou er vandaag naar gaan kijken, omvang en zo. Om heel eerlijk te zijn is dit hier pas de 1e storing sinds een hele lange tijd. Ik hoop eerlijk gezegd dat heel veel mensen het hier komen lezen!

    Maar volgens sommige mensen hier: het zal wel aan de gebruiker liggen ;) (uiteraard enorm sarcastisch bedoeld!)
     

  9. uhmmm hoe bedoel je laatste ?
    ik werk zelf momenteel op een helpdesk, en jah weet ook precies hoe alles in werking gezet word.
    ik probeer dus de meeste helpdesken ook de goede info geven en schelden etc. helpt niet geloof mij maar;0 gaan we zker niet harder voor lopen....
    (ps ik werk niet bij Ziggo)
     
  10. Ze gaan bij schelden e.d. inderdaad niet harder lopen maar door vriendelijk te zijn en mee te werken worden de problemen helaas ook niet opgelost. De kennis van de HD medewerkers is gewoon te laag. Een 2e-lijns helpdesk zou beter zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina