1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Internet Postcode 1462

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Ben ook weer even aan het testen geweest hier in Hoorn, nog steeds het zelfde probleem. Op verzoek van de HD alles wat niet door Ziggo geleverd is verwijderd uit het netwerk, modem direct aan de Ziggo aansluiting in de huiskamer en het resultaat is ...........

    [​IMG]

    Ik kom nog steeds 13Mbit/sec te kort. Wat mij betreft is het probleem dus nog steeds bij Ziggo.:giveup:

    Dat wordt dus toch wachten tot 2 december op een moteur, die er ook niets aan kan doen. Of misschien is dan de snelheidsverhoging in gevoerd en gaat alles weer goed. We blijven positief . :roll:
     
  2. Wel toevallig dat men dan enkel in deze regio zijn modem reset.
    Ik heb dat overigens alleen gedaan omdat ik last had van lage snelheden. Het probleem was hier dus eerder dan de reset.
    Buiten dat hoor ik mijn modem normaal te kunnen resetten zonder dat dat problemen moet geven. Zoals vorige week toen de stroom er even af moest. Als mijn gebied/modem nog niet gereed is voor sneldheidsverhogingen zorg dan als Ziggo dat ik niet met die hogere snelheden te maken krijg.
    Bij de vorige verhoging had ik net als jij ook dezelfde problemen. Dat moet toch gewoon anders kunnen. Bij verhogingen in de tijd van Multikabel had ik dit soort problemen niet.
     

  3. Ook al 2 december? Volgens mij komen die monteurs met opzet pas na 1 december want dan is Ziggo klaar met hun netwerkupgrade.
     
  4. Edam-volendam is ook weer drama, helpdesk neemt gewoon niet meer op.
    [​IMG]
     
  5. Oosthuizen(1474) ook drama....
    Allemaal erg jammer.....na jaren slownera en quicknet kwam multikabel eindelijk met een goed product en dan wordt het Ziggo.....het hele gevoel van het slownera tijdperk komt weer in me op, ik was zo te spreken over Multikabel....Ik snap het hele euvel niet, waarom een goed werkend netwerk om zeep helpen? Laat het toch draaien zoals het bij Multikabel draaide: stabiel (bij mij in elk geval).

    Ohja, ik heb gisteren al een melding gemaakt bij de HD. Het probleem was hun bekend, maar ze maakte er wel een melding van in het systeem....
    Mijn ouders hebben ook al een melding gemaakt en gezien de wachttijden moet de trend toch wel duidelijk zijn voor ze

    Wat ik dan wel jammer vind, is dat als je op de website van Ziggo kijkt bij storingen er helemaal niks njet nada noppa over vermeld staat.
    Misschien zoiets als: tis weekend, monteurs zijn duur genoeg, lossen we vanaf maandag wel op.....maargoed, das mmijn gevoel en geen conclusie
     
  6. Lijkt er nu op de de HD dus ook begint in te zien dat het probleem groter is dan een probleem bij een klant.

    Volhouden met bellen wie nog niet gebeld heeft. Ze beginnen nu denk ik wel in te zien dat er een probleem is.
     
  7. Herstel: Groepsstoring
    van zondag 23 november 14.51 uur tot zondag 23 november 14.52 uur
    Op dit moment is er een storing op alle diensten in uw regio. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
     
  8. OK, had net ook een HD medewerker aan de telefoon die probleem aan TD door ging geven. maar dat is dus al gebeurd. We wachten af :rolleyes:
     
  9. Die melding zie ik dan weer niet staan op de site. Postcode 1486
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina