1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Internet Postcode 1462

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb aangegeven dat er veel meer klachten in onze regio zijn. Maar de helpdesk medewerker kan alleen maar verzinnen om een monteur langs te sturen. Is echt niet aan het verstand te brengen, dat de oorzaak wel eens bij ziggo kan liggen als er veel meer mensen last van hebben.
    Heb de URL wel in een klachten formulier geplakt.
    [​IMG]
     
  2. Ook storing postcode 1131

    Ook hier hetzelfde verschijnsel, download snelheid is prut, upload ok
     
  3. Heel raar dat ze zich zo blind staren op het feit dat het bij de gebruiker ligt. Gelukkig heb ik het goed door kunnen geven aan de coulante medewerker en ja, de feedback die hij gaf, gaf aan dat hij mij begreep. We wachten rustig af...
     
  4. Ook weer dezelfde regio... Ik hoop dat alles goed doorgegeven wordt, maar dat kon niet eerder als morgen, want vanavond was die afdeling al naar huis. De klacht op het forum werd er bij gezet, zoals hij zelf ook kon zien, was dat erg nuttig.
     
  5. Waarom zeg je dit terwijl je mij qoute?

    Misschien begrijp ik je verkeerd hoor maar ik heb juist 6 weken volop alles aan het licht gebracht. Iedere dag geholpen en de symptomen verteld. 5 monteurs gehad en uiteindelijk meegegaan met de auto om tot de conclusie te komen dat het hele groepen zijn die last hadden. Dit is dus al bijna twee jaar terug en nu weer dezelfde storingen.

    Ik heb nieuws voor jou. Dit is allemaal allang bekend bij de mannen. Ze moeten hier doorheen en gaan ons niet op de hoogte brengen, en zeker niet van te voren!

    het ligt niet bij je thuis, wijkkast of het kastje verder op. Het ligt aan een of twee niveau,s hoger en is allang bekend.
     
  6. Ik heb het er gewoon bijgezet, gewoon gereageerd, niet specifiek op iemand doelend. Had net zo goed Kees, Miep of Jan kunnen zijn die gequote werd. Het hele topic staat er vol mee hehe. Mijn excuses, was me er niet van bewust dat het een probleem zou kunnen zijn... maar nu je het zo zegt, na 2 monteurs heb je toch wel de mogelijkheid en kennis om te zeggen dat het probleem niet bij jezelf ligt? Althans, na wat ik al die keren met de helpdesk heb meegemaakt is dat ze eigen input ook wel erg waarderen om zodoende dingen sneller op te kunnen lossen. Maar goed, ik ken de situatie niet, ik zou het alleen geen 5 keer laten gebeuren. Aan de andere kant, laat ik dan ook maar gewoon wachten... Je zegt nu wel dat de mannen het allemaal weten en niets doen, maar zo slecht is Ziggo nu ook weer niet. Misschien moet ik ook maar zo pessimistisch als velen hier zijn. Het was een mooie opening, maar ja... hoop dat ze voldoende weten.

    /me gaat weer lekker genieten van z'n avondje gezellige TV met een Rivella :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2008

  7. Nee is goed joh. Was even voor de duidelijkheid. Je hebt mensen die alleen klagen, maar ook die er vol voor gaan. Ik heb hele goede contacten met Ziggo, en dan bedoel ik niet de HD. Ik bedoel niet te zeggen dat ze bewust niets doen! Ik bedoel dat ze het best weten op het hogere niveau, maar er terstond niets aan kunnen doen. Denk je echt dat duizenden mensen die last hebben met dezelfde symptomen niet allang een goede technische verklaring heeft. Natuurlijk wel, er lopen grote experts waar een netwerk geen geheimen meer voor heeft, wel problemen, maar geen geheimen.
    Dit is bekend, maar ze kunnen nu niet meteen omschakelen. Dit is niet kwaad bedoeld maar onoverkomelijk. Misschien als we allemaal op een roze wolk zouden leven ging het allemaal zonder horten en stoten. Het blijft wel irritant omdat je wel betaald voor de service, maar hier zijn ze ook al niet moelijk mee. Niet iedereen wordt even hard getroffen en dat is vaak ook lastig te verhappen.

    p.s Ook de mailservers zijn er nog lang niet!
     
  8. Hoe vreemd ook op dit moment is de snelheid weer goed.
    Zouden ze dan toch iets opgelost hebben. Ik hou het in de gaten en zal later ook de telefoon even testen. Is nu nog wat vroeg voor op de zondag :wink:

    [​IMG]
     
  9. Klopt snelheid is weer normaal

    [​IMG]
     
  10. Helaas te vroeg gejuigd. Snelheid was even weer goed en nu begint hij weer in te zakken.

    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina