1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Internet Postcode 1462

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En om te voorkomen dat iedereen met deze klacht met zulke tips het riet in gestuurd wordt en nutteloos een monteur op hun dak krijgt, moet men dit dus kenbaar maken op de helpdesk. Hoe meer klachten, des te meer redenen en bewijs om een monteur naar de oorzaak te laten kijken.

    Misschien is er wel een muis in dat stenen huisje gekropen en geëlektrocuteerd :schater:. Als niemand klaagt bij de helpdesk , dan gebeurt er ook niets :( Er komen al klachten uit de regio Wormer tot regio Bovenkarspel. Over die hele strook. Dus bel aub en zoals men op de helpdesk zegt, niet via dat formulier.

    Nou dan wacht je lekker tot 1 december en als het niet beter wordt? Dan wacht je nog langer? Misschien is er nu wel echt een storing die daar niets mee te maken heeft. Maar ja, zal niet de eerste keer hier zijn dat men denkt dat een ander het wel oplost ;).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2008
  2. Wij hebben de variant van de telefoon inkomend verkeer met de trage download snelheid bijna 2 jaar terug ook gehad. Nu dus ook weer sinds woensdag. Het heeft toen 6 weken geduurd, met mij zelf ook nog door het dorp (opperdoes) heen te scheuren. Het bleek toen iets met een CMTS te maken te hebben. Ik ben bang dat dit niet morgen opgelost is!
     
  3. Nogmaals, als niemand het meldt, doet men ook niets... Tot donderdag nergens last van gehad en ineens, nog geen eens 0.5Mbit!
     
  4. brammetje, ik ben wel aan het bellen met ziggo maar daar ben ik dus al meer als 20 min mee bezig.:roll: maar we houden vol.
    Maar die pauze muziek van ziggo is ook niet om aan te horen met een storing in de telefoon verbinding.
     
  5. Aaaaaaaaaaaaaaah sorry mijn excuses man! Ja, die muziek is niet om te aan te horen, zeker die 'Babooshka' niet haha. Ja wachttijd is nu even klote, ik moest 25 minuten wachten, maar ja. Alles voor een goed doel :P
     
  6. download snelheid in edam is ook een drama, postcode 1135.
    Ook het geluid van de telefoon is verschrikkelijk.
    Helpdesk ziggo kan alleen maar voorstellen om router er tussen uit te halen :sleep:. Of monteur te sturen. Is deze specialisten :oops: moeilijk aan het verstand te brengen dat, daar het probleem niet zit.
     
  7. Dat bedoel ik, heb net phil collins gehad zonder trommels, want die hoor je niet door de storing.:frons: Als ik meer weet van de HD laat ik het horen.
     
  8. Dus moet je de mensen daar op dit forum wijzen ;) Dan leg je aan de telefoon uit, waar ze moeten kijken. Kunnen ze het zelf lezen. Een monteur zal dus voor niets komen, aangezien het niet aan de gebruiker ligt. Aangezien het wel een groot gebied is, zal het ook niet aan het wijkkastje liggen.

    Heb ik net ook gedaan daar, hij kon zo meelezen. Als meer mensen dus gaan klagen dat het niet aan hun eigen ligt, maar zoals ook te lezen is op dit forum, bij veel meer gebruikers, dan kunnen ze veel meer. Zoals ik al zei, die standaard riedels zijn overbodig. Men komt eerst met router rebooten en zo, dat heeft hier niets mee te maken.
     
  9. Oké HD gesproken :pompom: en je raad het al, zelfde tips en trucks, :evil: Modem zonder router e.d. op de aansluiting van Ziggo/Multikabel en dan kijken of het wel goed werkt. :sleep: Kan ik je nu al vertellen gaat ook niet werken.
    Monteur kan pas van af 1 dec. :confused: Ik heb de HD er ook op gewezen dat in dit forum inmiddels genoeg meldingen staan waaruit blijkt dat de storing centraal ergens bij Ziggo is.
     
  10. Zal wel aan mij liggen, maar ze staan open voor vragen... en dan kan je dus melden wat hier allemaal besproken en verteld is en wat jouw bevindingen zijn. Misschien heb ik dan wel geluk gehad met de gesproken medewerker. Maar goed, we zien wel, maak me niet meer zo druk, in ieder geval veel dank voor de gedane moeite!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina