1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Internet Postcode 1462

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Inloggen hoeft niet voor de storingenpagina:

    http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/

    Kijken is trouwens ook niet meer nodig:

    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring van maandag 24 november 19.14 uur tot maandag 24 november 21.26 uur
    De storing in de regio's Benningbroek, Schermerhorn, Zuid Oost Beemster en Edam/Volendam is verholpen. Hierdoor haalde u mogelijk uw snelheid niet. Deze problemen golden alleen als Multikabel uw oude provider was.
     
  2. Nou we houden het in de gaten en als het verder deze week goed gaat kan ik de monteur afbellen.
     
  3. Oja, nu je het zegt, ik moet nog even de monteur afbellen. Geen problemen meer hier. Kan overigens wel bellen om af te zeggen, maar wedden dat ie dan alsnog voor de deur staat morgenavond? Hehe...
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
     
  4. hahaha inderdaad dat had ik ook. Had ze vrijdag geprobeerd te bellen maar duurde mij te lang. Heb dus via formulier gemeld dat de problemen verholpen waren en de monteur niet nodig was. Zoals zij zelf ook zouden weten aangezien dat op de storingssite staat. En wie staat er vandaag op de stoep.......

    Had aan de monteur ook alles aangeven en hij begreep het volkomen en maakte er geen punt van. Hij was toch in de omgeving bezig. Maar gaf wel aan dat je jammer is want anders had een andere klant geholpen kunnen worden en zo zal dit dagelijk gebeuren.

    Ziggo zou eingelijk een aparte mailbox en telefoonnummer moeten hebben waar je even snel dit soort dingen kunt afbellen. Uiteindelijk winnen ze hier erg veel tijd mee en worden de problemen juist sneller opgelost.
     
  5. Ik heb vanavond toch maar even gebeld en zowaar binnen 5 minuten iemand aan de lijn. Monteur afgezegd en ik werd vriendelijk bedankt!

    Al met al hoop ik echt dat de monteur afgezegd wordt ;)
     
  6. De monteur is inderdaad niet geweest, toch nog eens blij dat een monteur niet komt ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina