1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Internet Postcode 1462

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 17u en snelheid loop hier weer iets terug.Hopenlijk een tijdelijk dipje maar ben bang .....

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Gaate hier goed Grabit haal ik snelheid 1200KB/s
    [​IMG]

    maar we wachten af
     
  3. Update 18:00u. Zakt langzaam verder weg. Ik kan wel voorspellen wat er straks gaat gebeuren. Hele dag goed geweest en Nederland komt weer thuis en .....

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. [​IMG]
    [​IMG]
    gaat hier goed tot nu toe.
     
  5. Overdag is geen goede referentie. Wel als het zo slecht is als de laatste dagen geweest is, maar normaal gesproken moet je tussen 1900-2300 testen.
    Ook dan zul je zien, dat ook vandaag de snelheid bij een groot aantal gebruikers (vooral de grootverbruikers) weer niet hoog genoeg is, laat staan constant.
     
  6. Ja hoor, klopt helemaal. Tot 18:00 alles okee (maximale snelheid èn constant) en nu weer dit:
    [​IMG]
     
  7. Gaat bij mij ook terug naar beneden. zit nu _+ 600KB/s
    hmm gaat mij goeie hoop weer:S
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    erg vaag dat weet ik wel. zit momenteel op 600Kb/s
     
  8. [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring sinds maandag 24 november 19.14 uur
    Op dit moment is er een Internet storing in de regio's Benningbroek, Schermerhorn, Zuid Oost Beemster en Edam/Volendam. Hierdoor haalt u mogelijk uw snelheid niet. Deze problemen gelden alleen als Multikabel uw oude provider was.

    Deze storing speelt al enkele dagen. Inmiddels zijn wij zover gevorderd met het oplossen ervan dat u nog wel een verminderde snelheid kunt ervaren, maar niet zo extreem als de laatste dagen.

    Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
     
  9. hahaha vooral dat laatste "Inmiddels zijn wij zover gevorderd met het oplossen ervan dat u nog wel een verminderde snelheid kunt ervaren, maar niet zo extreem als de laatste dagen"

    extreem....
    hmmm ok nu afwachten wanneer hetecht opgelost is.
     
  10. Mijn vriendin heeft vanavond tussen 19.00u en 20.30u verschillende snelheidstests gedaan en de laagste was ongeveer 16500 en de snelste was ongeveer 18500, dus ik heb er een goed gevoel over. Van de week even afwachten dus. Ik kan nu niet inloggen op Ziggo, dus kan de storing niet lezen, maar hopelijk lossen ze het snel op. Maar goed dat we niet op de monteurs hebben gewacht om vervolgens te weten dat er een storing is ;)
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.1; U; en-us) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413 es61i
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina