1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

opgezegd maar wel betalen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door agnit, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb in oktober via de website van ziggo eredivisie live opgezegd en daarvan op 16 oktober via mail een bevestiging ontvangen en daarin stond vermeld per 1 december wordt deze beeindigd maar nu zag ik dus de nieuwe factuur en eredivisie live wordt pas per 31 dec stop gezet. in de mail staat wel vermeld dat er een papieren bevestiging wordt verstuurd maar deze heb ik nog niet ontvangen, ook heb ik klantenservice gebeld en ze zeggen ook per 31 dec.

    wat nu wat ik was er vanuit gegaan dat dit stopt op 1 dec..kan ik hier nog iets mee doen.....
     
  2. opzeggen eredivisie live

    Ik zou gewoon een brief per post sturen en copie mail bijsluiten.
    Voorts meedelen dat je de incasso laat storneren en po het
    juiste bedrag zelf overmaakt ovv factuurnr.
    Heb soort gelijke ervaring met opzeggen HD abonnement. Geven
    fout wel toe maar teveel betaalde wordt niet op korte termijn
    verrekend, zulks ondanks een tweetal toezeggingen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina