1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

http://ziggo.blog2blog.nl/

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door marcedwin, 22 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Filmpje over Ziggo ziet er goed uit, je kan duidelijk zien dat Ziggo bezig is met verhelpen van de problemen. Ze steken hun kop ten minste niet in het zand..

    Je kan niet ontkennen, dat er problemen zijn. Maar een netwerk weet echt niet dat het van naam is geswitched. Als je een groep met mensen met problemen in een tv show neerzet en dan gaat vragen wie heeft er problemen.. Jha is wel leuke tv, maar erg scheef.. Dit is eigenlijk erg goedkope tv, ik heb respect voor de man van Ziggo die daar te gast was.

    Weet je wat nog beter is, een bedrijf wat de belkosten van een gebruiker gaat terug betalen. Terwijl de kosten niet van Ziggo zijn maar BV van een KPN of T-Mobile.. Dat is klasse!

    Wat erg jammer is dat Kassa weer een MGV en Coax niet ter spraken brengt, maar wel weer een consumentenbond. Hoeveel problemen deze 2 verenigingen niet oplossen, ze hebben samen meer voor de kabel markt gedaan dan een consumentenbond.

    De MGV en COAX zijn al jaren bezig met de kabelboeren, de consumentenbond komt pas kijken als er problemen zijn. Lekker adhoc oplossen, om eerlijk te zijn ik walg van de consumentenbond. Er zijn al clubs bezig met Ziggo problemen, dan boeren hun er weer lekker doorheen.

    Mensen zijn vaak boos, maar vaak zijn het uitzonderingen in het proces.

    Als ik nu naar mezelf kijken, ik had een storing, eerste keer bellen het standaard verhaal, 2de keer bellen kwam er een monteur. Binnen 2 weken was het over en uit.. De wachttijd van de helpdesk is erg lang, helemaal mee eens. Maar de service zelf is absolut niet slecht..

    Nu vraag ik me dus af wat de waarde is van nog een website over Ziggo, verhalen over Ziggo staan overal op dit forum.
     
  2. @Thomas, fijn dat bij jou alles wel binnen een redelijk tijd is opgelost. Maar ik ben dus ook een van die uitzonderingen en heb na 3 maanden (!!) nog steeds niet wat ik besteld heb. Het is ronduit een schande zoals ziggo met dit soort klanten omgaat. In het filmpje van Radar "van het kastje naar de muur, maar dan in het kwadraat!" klopt wat mij betreft dus precies!
    De communicatie, of liever het gebrek er aan, is ronduit belabberd, evenals het niet nakomen van beloftes. Als ik een alternatief had op mijn adres met een soortgelijk product, dan was ik al tien keer overgestapt. Nu rest mij niets anders dan maar te wachten totdat het kwartje eindelijk eens valt bij een ziggo medewerker die wel weet hoe de vork in de steel zit.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina