1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verkeerde smartcard in Mijn Ziggo

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Ifeman, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na veel gebel en gemail kon ik dan vandaag voor het eerst aanloggen op Mijn Ziggo. En wat schets mijn verbazing, onder Digitale TV staat mijn oude @home smartcard vermeld i.p.v. nieuwe Smartcard die bij mijn Alles in 1 Extra hoort. :confused:

    Na mijn E19 ervaring van 2 weken op mijn nieuwe smartcard heb ik duidelijk gemaakt dat ze mijn oude Smartcard mogen deactiveren. Maar nu kijk ik dus (eindelijk) met mijn nieuwe smartcard Digitale TV terwijl Mijn Ziggo zegt dat mijn oude smartcard nog actief is en ik geen nieuwe smartcard heb.

    Misschien is er sprake van een achterstand in het bijwerken van de administratie maar ik voel al weer narigheid aankomen.

    Dus voor de verandering maar weer eens bellen en vragen of dit recht gezet kan worden. Het gekke nu is dat ik niet eens moedeloos meer wordt maar er in berust.
     
  2. Als je maar 1 decoder gebruikt, en volgens mij doe je dat dan kun je gewoon je huidige smartcard (oude @home) blijven gebruiken. Ook als je alleen basispakket Z1 hebt dan krijg je ook op je huidige smartcard de verassingszenders (die bij alles-1 extra en plus horen) dus hiervoor hoef je niet je oude smartcard opzij te leggen en een nieuwe te laten registreren.
     
  3. Hoi, bedankt voor je reaktie. De reden dat ik de oude aan de kant heb gelegd is dat ik een melding kreeg: E16 Dit programma maakt geen deeel uit van uw abonnement. Maar ik heb de oude smartcard opnieuw geprobeerd en deze wat langer laten zitten en voila na 5 minuten krijg ik toch beeld. :applause:. Dan leg ik de nieuwe maar aan de kant. Je weet nooit waar het goed voor is.

    Groet,

    Ivo
     
  4. ik heb dus hetzelfde geintje....... ik wil mijn oude kaart gebruiken in de slaapkamer en de nieuwe in mijn HD ontvanger in de woonkamer (met tv totaal en HD pakket), netjes registratieformulier ingevuld, en al 5 keer gebeld, mijn preview periode is nu verstreken, en niemand bij ziggo die mijn nieuwe smartcard in het systeem kan vinden, ook is hij al drie keer door de medewerker ingevoerd, het wordt niks. inderdaad vandaag (na het verversen van ''mijn ziggo'') tot mijn verbazig wel een doorgevoerd (op 17-11-2008 DTV Pakket) maar nog STEEDS mijn oude kaart. Ik wordt er zo langzamerhand moedeloos van........
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina