1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Traag met alles

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoon traag

    wij zitten in het gebied 1771 en hier is het internet ook heel erg traag, valt steeds uit, kan de pagina's niet vinden enz. Als je hierover belt ligt het volgens ziggo aan onszelf want als hun het doormeten is de snelheid gewoon in orde. Volgens mij zitten er allemaal mensen die nergens wat van weten.
     
  2. Nou laat drie mensen uit jouw straat bellen dan kun je het aanmelden als een blokstoring. Als er dan echt problemen zijn dan komt er een monteur van Ziggo alles nameten.
     
  3. Natuurlijk wel alleen als zij ook problemen hebben. Hebben zij geen problemen? Dan zit het toch bij je zelf...
     
  4. 3 man is iig genoeg om het in onderzoek te nemen...
     
  5. Nu kan het een probleem bij Ziggo zijn, maar het kan ook een probleem bij jezelf zijn. Op basis van wat je hier post is er door ons en de mensen hier niet te zeggen waar een mogelijk oorzaak zou kunnen zitten.

    Wat heb je allemaal al zelf getest, en hoe is de (aansluit)situatie bij jullie thuis?
     
  6. Wat tja schrijft is toch duidelijk? of...

     
  7. "Ook heel traag" ...in vergelijk met wat?
    "volgens mij zitten er allemaal mensen die nergen wat van weten"
    Ik ga er nu van uit dat je afgestudeerd HBO IT bent, maar om op niveau te praten, zou je mij je postcode en huisnummer via een PB wil geven?

     
  8. Bij ons is het sinds een week ook allemaal erg traag.

    Had al gechat met ziggo en die gaven aan dat bij ons de fout lag.
    Terwijl er bij ons helemaal niets is veranderd aan de situatie.

    Had Ziggo Z3 voor proef genomen, maar heb er maar een kleine week van kunnen geniet.
    Heb erg veel last van time-outs, download is maar 5Mbit, upload is 512kb en het modem is soms niet eens te bereiken wanneer je 192.168.100.1 in typt.

    Ik wil eigenlijk helemaal over naar Ziggo (heb nu adsl) omdat mij dit dan 20 euro/maand scheelt en in 2009 zal het vast nog wel goedkoper worden ivm snelheidsverhogingen.
    Maar ik zit er nu hard over te denken om de boel maar weer op te zeggen en gewoon bij adsl blijven. Betaal liever 20 euro meer met een goede verbinding dan dit wat ik nu heb.

    Zit trouwens in het @home gebied. Postcode 9945 (prov. Groningen)

    Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?:oops:
     
  9. traag internet

    ik heb nu sinds een paar maanden een instabiel internet postcode 2722
    er zijn al twee monteurs geweest
    zij hebben puls metingen gedaan en het ligt niet bij mij
    een ander modem getest die was nog slechter

    11/16/2008 10:40 AM GMT,"83.86.92.15","20640 kb/s","1952 kb/s","20 ms","Alkmaar","~ 50 mi"12/2/2008 9:07 PM GMT,"83.86.92.15","7487 kb/s","1832 kb/s","94 ms","Amsterdam","~ 50 mi"12/2/2008 9:08 PM GMT,"83.86.92.15","11889 kb/s","1947 kb/s","21 ms","Alkmaar","~ 50 mi"12/2/2008 9:10 PM GMT,"83.86.92.15","15689 kb/s","1951 kb/s","8 ms","Amsterdam","~ 50 mi"
    Dit zijn dus een paar test resultaten
    de medewerkers hebben iedere keer een rapport gemaakt maar tot op heden is er niets verbetert
     
  10. Ik kwam er net achter dat ik een heel ander IP-adres van ziggo gekregen heb. Het oude IP-adres gaf mij wel de juiste snelheid, maar wat ik nu heb dus niet.

    Hoe kan ik dit (laten) aanpassen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina