1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Traag met alles

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. capaciteitsproblemen

    Geen paniek, ik kom niet bij je langs.
    Ik begrijp ook wel dat er een capaciteitsprobleem is, dit is telkens het geval als de snelheiden van alle abonnementen ineens verhoogd worden.
    Op dit moment zijn de ergste gebieden de gemeente Langedijk, Heerhugowaard incl. Stompetoren, Bovenkarspel incl. Enkhuizen.
    Voordat dit definitief is opgelost ben je maanden verder.
    Maar jou probleem met de e-mail heeft hier niets mee te maken, ik haal nu ook niet eens de helft van de "beloofde" snelheid maar e-mail werkt prima zonder foutmeldingen.
     
  2. Wat ik begrijp heb je nogal wisselende snelheden, maar heb je ook problemen met oa het ophalen van email. Dit laatste zou ook met een lage snelheid prima moeten gaan, het controleren op email en het binnehalen ervan moet ook met een lage snelheden nog gewoon goed gaan.

    Alles bij jezelf in huis in orde? Modem direct met korte kabel op AOP aangesloten, evt router die het probleem kan veroorzaken?
     
  3. De problemen met de e-mail begonnen ongeveer een paar weken geleden en toen constateerde ik ook de trage snelheden. Zoals gezegd hebben twee kennissen diezelfde problemen, dus denk niet aan mijn modem of router. Als trage snelheden geen e-mail time-outs zouden moeten kunnen opleveren, zal ik toch maar eens gaan bellen. In ieder geval bedankt zover.
     
  4. Je denkt dat het geen probleem is, maar is ook alles goed aangesloten en heb je het ook getest?
     
  5. Aansluitingen zijn wel allemaal gecontroleerd en lijken goed. Niet getest, omdat het tot nu toe correspondeerde met iggo.
     
  6. [​IMG]

    Zijn mijn problemen opgelost ?
    Het lijkt er wel op...
    Ik kan in iedergeval weer normaal bellen.
     
  7. Volgens de storingsmelding is de storing in beemster/wormer e.o. opgelost dus dat zou kunnen. De capaciteitsproblemen (zo lijkt het) in diverse lokale gebieden in Noordholland nog niet.
     
  8. [​IMG]
    In Midwoud (postcode 1679) lijkt het ook opgelost. Ik heb echter niets meer van Ziggo gehoord. Zouden ze verwachten dat ik weer een half uur in de wacht ga aan de telefoon om de afspraak met de monteur af te zeggen?
     
  9. tja hier ook paar keer monteur langs geweest Thomas, en wat denk je wat die zei? (gisteren 24-11-2008) de monteur zei >Meneer hier is alles goed, alle metingen zijn goed eh IK KAN U NIET VERDER HELPEN! DAN MOT U MAAR ZIGGO MEELEN DAT ER PROBLEMEN ZIJN MET DE SERVER'S! tja wat mote ik hier mee Thomas? tja en dan krijg je een meeltje terug met deze TXT Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC7765 - Klacht - Internet - Mijn Ziggo".
    Voor het probleem dat u omschrijft vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze Klantenservice via 0900-1884 (lokaal tarief). Via de e-mail kunnen wij dergelijke problemen helaas niet oplossen.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

    Met vriendelijke groet,
    Tja ik vraag me toch af wat ze hier mee doen? niks OFZO?
    Ik zie gewoon gewoon dat hun intere probleem hebben met hun routing config ofzo tja bij wie moet je hier met je klachten doen?

    eh sorry voor de verwijzigingen dat was ik ff vergeten te vermelden!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2008
  10. Maar wat is het probleem waar jij tegenaan loopt dan?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina