1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Traag met alles

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. The story continuous...
    Ondanks de toezegging dat er gisteren een monteur zou gaan
    kijken is er niets gebeurd. Ik haal nu maar liefst 750 Kb.
    we wachten (nog heel even) af....
     
  2. Het blijft inderdaad heel triest. Speedtest.net geeft nu een download van nog geen 2000 kbps aan (moet 10 M zijn) en een upload van 238 kbps aan (moet 1,5M zijn). Wanneer reageert Ziggo eens?
     
  3. Traag

    Sinds de oprichting van Ziggo ben ik zwaar teleurgesteld in de prestaties.

    nu heb ik wéér een probleem, mijn internetverbinding is sinds een paar dagen ontzettend traag. Daar waar ik normaal 1500 kb/ps download heb ik nu nog niet eens boven de 100!!!!! ik ben serieus aan het nadenken om de overstap te maken naar tele2.

    Ziggo zuigt!

    (1674 Opperdoes)
     
  4. Weet je wat het is.... ze denken bij Ziggo laat die gasten maar kletsen. De komende week gaan we wel even kijken. Gistermiddag dat ik belde waren er al meerdere klachten uit verschillende delen van ons dorp. Dit betekent dat je een groepsstoring hebt en dan zou er dus meteen iemand van Ziggo of wie de storingen ook doet moeten gaan rijden. Het feit dat ik nu nog steeds klachten heb betekent dat ze of niet weten wat ze aan het doen zijn of ze nemen hun betalen klanten niet serieus. Het kan ook nog betekenen dat de problemen op een hoger niveau liggen. Dat zou helemaal een reden moeten zijn om voor je betalende klanten te rennen. In de tijd dat ik nog kabeltv storingen deed moesten we al rijden als ik twee klachten uit één straat kreeg... Tijden veranderen kennelijk
    :no::no:
     
  5. Ik zit in postcodegebied 1679 en heb hetzelfde probleem. Na alle procedures met de helpdesk te hebben doorlopen (modem resetten, pc direct op modem aansluiten en opstarten in veilige modus) is het probleem uiteraard niet opgelost. Er kan een monteur langs komen volgende week dinsdag. Dat is dus 9 dagen wachten. Ook vooral leuk voor je baas als je remote thuis werkt.:evil:
     
  6. Lijkt me heel zinvol om een monteur langs te sturen als half Noord-Holland problemen heeft :mrgreen:.
    Ben ook wel benieuwd of er op dit moment ergens mannetjes/vrouwtjes van Ziggo actief bezig zijn om naar dit probleem te kijken en op te lossen. Als dat wel zo zou zijn zou het toch ook wel prettig zijn om er hier iets over te horen, maar als ze al monteurs naar individuele gevallen gaan sturen, lijkt het me dat ze het probleem nog niet onderkend hebben.
     
  7. De download snelheid van internep verbinding is momenteel 650 kb/s in plaats van de beloofde 20 Mb/s. Zal dit nou betekenen dat ik ook maar 3% van de factuur hoef te betalen aan het einde van de maand? Zo werkt het toch ook bij de bakker en de slager? :idea: Upload snelheid is trouwens wel normaal (3Mb/s). Ik heb net weer mijn modem moeten resetten omdat de verbinding helemaal weg was gevallen, dus mogelijk is er wel iemand aan het werk.
     
  8. Ziggo claimt de storing in postcodegebied 1462 te hebben opgelost (ander draadje). Hoe zit het nu met het 1600 gebied? Ik heb nog steeds last van slechte snelheden en time-outs bij het ophalen van mijn e-mail. Zou graag iets van Ziggo horen.
     
  9. Weet je wat jij nodig hebt?... een monteur.
    Er is vast iets heel erg mis bij jou, dit is te lastig om je zo even te helpen het kan immers overal aan liggen.

    De tip van ICT-man om je MAC adres van je router of netwerkaart die aan het modem hangt te wijziggen is misschien een oplossing.
    Ik neem aan dat je zowel met alles op internet last hebt?

     
  10. Moet ie ook meteen maar bij mijn kennissen in de buurt langsgaan....
    Hebben dezelfde problemen.:mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina