1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Traag met alles

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De laatste weken heb ik bijna continu problemen met internet van Ziggo. Het gaat vrij traag of helemaal niet. E-mail ophalen (POP3) geeft continu time-out errors. Laden van websites gaat vrij traag (Ziggo website 20 sec.). Ondanks de recent verhoogde snelheid (van 8 naar 10 Mbps) is het alleen maar slecht. Uploaden met FTP gaat langzaam of geeft een foutmelding en stopt ermee. Het uploaden van een groot aantal bestanden (>10) is bijna onmogelijk.
    Een test met Hyperspin naar quicknet.nl geeft vaak een foutmelding 'cannot connect'. Dit geldt voor de POP3 test, maar ook voor de Ftp-test. Er is dus kennelijk iets mis met quicknet.nl, ook volgens Hyperspin.
    Ik weet niet of deze problemen gebiedsgebonden zijn, maar het is in ieder geval in postcodegebied 1698. Aangezien mijn ervaring is dat het verzenden van een klachtenformulier geen enkel effect heeft, post ik het hier in de hoop dat iemand van Ziggo meeleest en kan reageren, maar liever nog handelend kan (laten) optreden.
    Ter aanvulling: 9 testen bij Speedtest.net levert een gemiddelde download snelheid van 4400 kbps, terwijl dit 8000 of 10000 zou moeten zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2008
  2. Dan zou ik toch de helpdesk even bellen om je modem signalen te laten controleren. Misschien is er iets met je modem signaal niet in orde.
     
  3. Zelfde probleem in postcodegebied 1688
     
  4. hier (1628 ) ook!
    Behoor met ca. 800KB/s te downloaden. Is nu niet eens 100KB/s
     
  5. Ook in postcode gebied 1687 problemen met de snelheid, ik hoor 16 mbit te hebben, gisteravond zat ik op 1,5 mbit vanochtend was het weer ok.
    en nu vanavond maar 832 kb op speedtest.net.

    me upload is nu sneller als de download :evil:.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2008
  6. Velen hebben er last van!
    Lees dit topic maar...
     
  7. Ik had hier ook last van, helpdesk bellen.. Komt dan vaak monteur langs..
     
  8. Alleen is het heel frapant dat deze hele regio hier hetzelfde ervaart en vanaf precies hetzelfde moment, dus dan komt die monteur nodeloos, omdat de oorzaak een niveau hoger ligt. Maar goed... wie ben ik ;)
     
  9. in Wormer ook traag

    Het is hier in Wormer ook een drama.. i.p.v. de 10Mb haal ik amper 1Mb.
    Ook telefonie werkt niet echt lekker meer. De mensen die bellen zijn niet te verstaan. Ik heb het idee dat dit gekomen is na de verhoging van 8 naar 10 Mb want daarvoor was alles perfect en had ik nooit klachten. Mijn modem in volgens Ziggo in orde. Volgens de helpdesk is er een groepsstoring in Wormer, maar als ik hier zo lees dat moet ik dat nog zien. We wachten even de actie van Ziggo af...
     
  10. Dit kreeg ik ook te horen, van Wormer tot Bovenkarspel... Lees berichten eens door, kom je wel bericht tegen met ander topic, staat nog veel meer ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina