1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Smartcard activeren

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Miggel, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook ik heb problemen met het activeren van mijn smartcard voor digitale tv.

    Op 9 november heb ik de smartcard telefonisch laten activeren. Mij werd verteld dat ik binnen 48 uur beeld zou hebben, maar ruim twee weken later is het nog steeds niet geregeld. Ik heb verschillende keren gebeld naar de afdeling klantenservice en verkoop, maar het is steeds hetzelfde verhaal en er gebeurt niets.

    Dit begint behoorlijk irritant te worden en als ik eind deze week nog geen digitale tv heb, moet ik me toch maar eens gaan verdiepen in de alternatieven.
     
  2. gewoon even een nieuwe smartcard halen in de winkel en dan kan je nu 8 weken gratis kijken zie het onderwerp over tros radar uitzending van vandaag in het forum

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14700

    Het kaartje niet insturen en af en toe kijken of je eigen kaart al geactiveerd is.
     
  3. Hij doet het nog wel, maar de site is nogal overbelast omdat iedereen zijn factuur aan het bekijken is... In de rustige uurtjes nog eens proberen (hij doet het nu prima).
     
  4. Smartcard activeren...

    Eenzelfde verhaal: heb kortgeleden een FHD tv aangeschaft met de Humax decoder en een 2e smartcard. Netjes geregistreerd via het web, abonnement aangepast (incl. de HD zenders) en alles-in-1 extra. Vanaf vorig weekend: preview verlopen (2e smartcard), en: zenders maken geen deel uit van uw pakket (op de 1e smartcard) Alles staat echter wel keurig vermeld bij mijn gegevens/mijn producten op de Ziggo portal. Uiteraard een paar keer gebeld, en telkens de plechtige belofte, dat alles in orde gemaakt wordt, een keer zelfs beloofd binnen 2 uur. Niet dus. Electronisch de klacht dan maar gemeld, tot heden echter geen reultaat. Mijn laatste strohalm dan maar via deze melding. Heeft iemand nog op een andere manier succes geboekt en uiteindelijk gekregen waarvoor hij betaalt?
     
  5. "Laatste strohalm?" Al de helpdesk gebeld?
    Nagaan of beide smartcards goed in het systeem staan en vragen of deze gesynchroniseerd kunnen worden.
     
  6. Smartcards synchronsieren

    Heb uiteraard al meerdere keren met de helpdesk gebeld (zie mijn bericht), maar heb deze vraag nog niet gesteld. Ga ik wel zeker doen, en zal hierover berichtje schrijven op dit forum.
    kingpin, bedankt.
     
  7. gratis digitaal pakket voor 2e tv

    Toen ik onlangs mijn internet Z1 wilde verhogen naar Z2 kreeg ik van de dame aan de telefoon een leuk aanbod. ik kreeg een digitaalpakket gratis voor mijn 2e TV. De boel geïnstalleerd en ja hoor keurig alle zenders. Daarna direct de kaart ingestuurd om de smartkaart te activeren, maar LET OP, geen abonnement opgegeven want die heb ik al bij mijn eerste TV. Logisch toch? Nee dus, na 2 weken stond de boel weer op zwart, preview verlopen. Kennelijk moet ik voor mijn 2e TV een extra abonnement nemen en dat vertik ik dus. als ik iets gratis krijg aangeboden moet het ook gratis zijn. Heb dus een klachtenformulier ingevuld, 3 weken geleden, maar nog niets gehoord. misschien via deze site antwoord van Ziggo?
     
  8. De vraag is misschien wat de medewerkster met het digitaalpakket bedoelde. Misschien dat je de decoder en smartcard gratis kreeg maar dat je wel abo kosten moet gaan betalen voor de 2 de tv. Weet niet of dit zo is maar het is maar een gedachte.
     
  9. Op de het Z1 pakket (gratis zenders) heb je nu toch wel beeld op je 2e card? Of toch een E19?

    PM me even je gegevens. NAW + smartcardnummer kijk ik het voor je na.
     
  10. Tenzij de winkel nog een "oude" voorraad kaarten heeft liggen (die ze kwijt willen) waarop nog de 2weken preview periode actief is ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina