1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Smartcard activeren

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Miggel, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben zeer ontevreden hoe ik word behandeld bij ziggo.

    Ik heb ruim 4 weken geleden een startpakket digitale tv aangeschaft bij de mediamarkt. Hier in zat een Samsung DCB-b270r receiver + een smartcard. Met die smartcard kon je 2 weken vrij gebruik maken van alle zenders.

    Er zat een blauwe kaart bij waar je je gegevens moest invullen en je destbetreffende keuze pakket. Ik had gekozen voor alleen het Z1 pakket en GEEN extra zender pakketten. Ik ben na 2 weken eens gaan bellen naar Ziggo hoe het zat met mijn digitale televisie. Mijn previeuw periode was inmiddels verlopen en ik wil toch graag digitale tv kijken.

    Na 30 minuten aan de telefoon te hebben gehangen hadden ze mijn gegevens nogmaals ingevoerd en ze beloofde mij binnen 2 dagen dat ik weer tv kon kijken. Ook verontschuldigde ze zich voor het lange wachten. Nu heb ik eergisteren maar weer eens gebeld ( halve week later ) ook nu weer een 45 minuten aan de telefoon gehangen omdat ik nog steeds geen digitale tv heb. Ook nu weer hetzelfde verhaal.

    Met gevolg ik zit nog steeds met mijn Previeuw is verlopen. Het enigste wat ik heb is Ned-1. SCHANDALIG!!!!!!

    Ik wacht nog even af zoniet kunnen ze het bekijken. en vertrek ik bij ziggo.
     
  2. Je hebt een PM, wil graag even uitzoeken wat er mis gaat.
     
  3. ik had precies hetzelfde, dat de wachttijd lang was 20 minuten was bekend maar toch zeer vriendelijk te woord gestaan en na 32 uur had ik weer digitale tv
     
  4. ik heb het ook, ik krijg mijn nieuwe kaart maar niet actief......alleen mijn oude doet het nog.........al 4 keer gebeld, en hang nu weer in de wacht van de klantenservice............................edit: net weer opgehangen, er heeft nu iemand voor de 4e keer mijn nieuwe smartcard nummer ingevoerd in het systeem, want je raad het al, hij was nog steeds niet bekend. ik viel bijna van m'n stoel af...........:sleep:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2008
  5. ik ben direct geholpen door een medewerker op deze site. Hij heeft er direct voor gezorgd dat ik eindelijk digitale tv kan kijken! Bedankt.

    Dus mensen je word sneller te woord gestaan en op een correcte en snelle manier geholpen als je de klacht hier post. Ik kan nu eindelijk weer genieten van mijn tv :)
     
  6. Mijn ervaring is ook dat je eerst een klacht op deze site moet deponeren !
    Dan is er iemand van Ziggo die dan gelijk contact met je opneemt.
     
  7. Kennelijk is het verwerken van die aanmeldingen op dit moment een probleem bij Ziggo. Ik had exact hetzelfde probleem met een nieuwe kaart: formulier op tijd opgestuurd, na de preview-periode toch buiten de boot gevallen.

    Een klacht-formuliertje op de Ziggo-website invullen was voldoende: na 1 dag kreeg ik een mailtje met excuses voor het ongemak, de kaart was nu meteen alsnog geactiveerd (dat was ook zo). Ik zie 'm overigens nog niet terug in "mijn Ziggo", dus kennelijk is er wel een shortcut genomen om de kaart in dienst te nemen.

    Dus mijn tip: gewoon via het webformulier een klacht indienen: je wordt redelijk snel geholpen en het scheelt je een hoop wachttijd aan de telefoon.
     
  8. Lotgenoot

    Wij hebben exact hetzelfde aan de hand.
    Drie weken geleden de kaart ingestuurd en totaal geen reactie.
    Getracht via de helpdesk het probleem op te lossen, maar overdag kom je er niet doorheen en 's avonds is de technische dienst niet bereikbaar die klaarblijkelijk dit probleem alleen maar kan oplossen.
    Ik kan overdag in de tijd van mijn baas echt geen uren met Ziggo aan de lijn hangen.
    Vanavond via internet geprobeerd de card te activeren.
    Eindelijk had ik de juiste link gevonden, maar toen had ik het smartcard nummer niet bij de hand. Probeer ik het een uurtje later weer, maar nu krijg ik de melding dat het hele registratieformulier niet meer bestaat.
    Ik krijg er grijze haren van.
    Weet echt niet meer wat te doen.
    Waarschijnlijk worden alleen mensen geholpen die een aanvulling op hun bestaande kabelabonnement nemen, want dat brengt geld in het laatje.
    Alle mensen die alleen laten registreren, worden onder op de stapel gelegd, want ze betalen toch al automatisch.
    Ook uit mijn omgeving heb ik al diverse klachten over dit "Ziggo'-fenomeen" ontvangen.

    Groet,
    Prulke

    P.s. Je kunt tijdelijk je COWACS-kabel rechtstreeks in je TV inpluggen, dan heb je in elk geval alle zenders in de normale kwaliteit.


     
  9. sorry ik moet mijn vorige reactie annuleren want ik zie nu ook pas dat deze pagina niet meer bestaat
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina