1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen inkomende telefoonlijn

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door christiaan1961, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo mijn vraag zal ik kort houden, eerst een kleine toelichting, waarom hier een bericht om een oplossing te krijgen.

    sinds 1 september bezig om telefonie te krijgen via een alles in 1 pakket.
    3 pakketten verder, 12 uur mobile bellen met de klantenservice, en nog steeds geen oplossing, eigenlijk ook geen antwoord wanneer het ooit wel gaat werken.

    Wat is het probleem, een telefoonnummer van ziggo verkregen, die al in gebruik is bij een andere klant, kan wel bellen maar niet gebeld worden, krijg dus iemand anders aan de lijn op mijn toegewezen nummer.. Moet toegeven dat ik wel een heel leuk antwoord apparaat heb die gewoon terug kan praten, maar zou het toch wel prettig vinden als iemand mij opbeld dat ze mij persoonlijk aan de lijn krijgen.

    wie heeft dit ook meegemaakt, en weet hoe ik dit moet oplossen.

    alvast bedankt.

    Een beetje gefrustreerd maar hou de moed er in.
     
  2. Heb je het storingsformulier al ingevuld op deze site ? Dat wordt direct doorgestuurd naar onze contacten bij Ziggo, misschien helpt het om je probleem sneller op te lossen. Zet daar bij opmerkingen dan in wat er aan de hand is en wat er al gedaan is door Ziggo.
     
  3. Hallo Cees,

    Ik had begrepen dat dit formulier er alleen was als je eerst een werkende aansluiting had??

    Bij mij gaat het om een nieuwe aansluiting.
     
  4. Ik kan je enigszins de spreekwoordelijke vijf geven, met het verschil dat ons binnenkomend nummer gewoon nergens uitkomt.

    Wat het formulier betreft: zelf stond ik ook op het punt het formulier in te vullen, maar heb dat niet gedaan om dezelfde reden als jij.

    In een ander topic heb ik ook een vraag gesteld over het formulier en user Anoniem (Ziggo medewerker) zei daarover o.a. het volgende:

    "Het formulier kan gebruikt worden als er problemen zijn met telefonie."

    Dus ik ga het formulier alsnog invullen in de hoop dat mijn probleem daarmee binnenkort opgelost gaat worden. Ben nl. ook al meer dan twee maanden aan het wachten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2008
  5. Het formulier kan nu ook gebruikt worden voor aansluitingen die niet goed verlopen zijn (nieuwe) en lang lopende andere problemen met telefoon die niet opgelost worden. Dit omdat de meeste migratie-storingen nu opgelost zijn. Maar het is dus geen vervanging van de helpdesk, je moet wel eerst geprobeerd hebben het op de normale manier op te lossen. (maar dat had je gedaan dus)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina