1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Actie: 50 euro korting op HD-ontvanger

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door edgnoj, 20 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klopt. Ik heb ook alleen een HD ontvanger gekocht ZONDER smartcard.
    Formulier met kopie rekening op de post gedaan.
    Einde april kreeg ik een bevestigingsbrief voor de goede ontvangst.
    Binnen 4 weken moet ik de € 50,- op mijn rekening krijgen.
     
  2. Wat heb je dan op de kortingsbon ingevuld bij
    1. Aangeschaft Installatiepakket
    2. Smartcardnummer
     
  3. Als ik mag gokken "HD" en " ". Of je er nou een oude Smartcard invult of een nieuwe of geen, zou niet uit moeten maken. Ook logisch: levertijd van SD decoders via Ziggo is zes weken. Als je daarop zou moeten wachten, zou je niet meer van de actie gebruik kunnen maken. Echter, je mag een kopie van de bevestigingsbrief als aankoopbewijs gebruiken. Staat mooi geen Smartcardnummer op.
    Het aankoopbewijs is dus uiteindelijk waar het om gaat, en dat is dus ook wat men vanuit Ziggo bevestigt.
     
  4. Yep:
    HD
    Één van mijn bestaande smartcardnummers.

    Marc.
     
  5. Heb vandaag mogen genieten van het heugdelijke feit dat Ziggo EUR50,00 heeft gestort op mijn rekening :pompom:

    Ze houden zich goed aan hun eigen gestelde betalingstermijn van 4wkn :thumb up:
     
  6. Hoe snel komt de ontvangstbevestiging?

    Ik heb 16 april mijn formulier op de bus gedaan maar tot nu toe heb ik geen bevestiging gehad dat ze de €50 gaan overmaken (of dat de aanvraag is afgewezen).

    Ik heb gisteren geprobeerd om met Ziggo te bellen maar na een half uur wachten op dat 0900 nummer heb ik het maar opgegeven...zo gaat die 50 ballen snel verdampen natuurlijk.
     
  7. Ik heb 5wkn mogen wachten op de bevestiging: 11 maart verzoek ingestuurd, 16 april bevestiging. En 13 mei betaling ontvangen.

    Al met al dus zo'n 8wkn van moment tot verzoek, tot moment betaling ontvangen.

    M.i. is het beste advies: geduldig afwachten, bericht volgt vanzelf. Bellen heeft in mijn bescheiden mening absoluut geen nut, simpel vanwege het feit dat deze actie door Ziggo is uitbesteed.
     
  8. Inderdaad, niemand bij Ziggo heeft zicht op het verloop van jouw betaling. Er is vast wel een nummer voor het bedrijf waaraan ze het hebben uitbesteed, ik weet er nog twee van eerdere acties maar aangezien ik niet weet welk bedrijf het nu doet kan ik ze beter niet plaatsen, je kan wel proberen te vragen bij 0900-1884, optie 3 en daarna 4, of ze je dat nummer mogen geven.
     
  9. Ik heb sinds begin mei het alles-in-een pakket, waarbij de Humax IR-Fox zat voor niks. Dus bevestigingsbrief met bon en smartcardnummer opgestuurd. Sinds gisteren een Humax iHDR-5050C HD PVR gekocht en ook hiervoor een bon met kopie en zelfde smartcardnummer opgestuurd.

    Krijg ik nu:
    - niks, IR-Fox was al gratis en de HD PVR kan niet met hetzelfde smartcardnummer?
    - 25 euro voor de IR-Fox+smartcard, niks voor de PVR omdat het smartcardnummer al gebruikt is?
    - 50 euro voor de PVR, want de IR-Fox kon niet meedoen omdat 'ie al gratis was?
    - 75 euro, beide apparaten tellen gewoon mee?

    Ik hoop uiteraard op het laatste, maar iemand die iets dergelijks al heeft meegemaakt?
     
  10. Juist. In de voorwaarden staat dat je de bon niet kan gebruiken in combinatie met een andere actie, en dat je er maar één keer voor in aanmerking komt per adres. Daar komt nog bij dat je geld terug krijgt op het aankoopbedrag, wat bij de SD ontvanger dus €0,- was.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina