1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

steeds 2x emailnotifiacatie

Discussie in 'Gebruikersforum - Vragen & opmerkingen' gestart door twigger, 20 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. steeds 2x email notificatie

    Ik krijg de laatste dagen steeds 2x dezelfde email notificatie als er gereageerd is in een topic waar ik een abonnement op heb.

    Hoe kan dit?
     
  2. Geen idee, kun je de headers eens posten van allebei ?
     
  3. helaas heb ik al verwijderd. Zal het de volgende keer doen.
     
  4. Kan dit op de oplossing zijn?


    Dubbele e-mail
    Als er naast je standaard-emailadres onder dezelfde account aliassen worden aangemaakt, kunnen berichten dubbel worden ontvangen. Dat probleem is als volgt (voor Outlook) te verhelpen:
    [​IMG][FONT=arial,helvetica]Start Outlook[/FONT]
    [​IMG][FONT=arial,helvetica]Extra[/FONT]
    [​IMG][FONT=arial,helvetica]Instellingen voor Verzenden/ontvangen[/FONT]
    [​IMG][FONT=arial,helvetica]Groepen voor verzenden/ontvangen definiëren[/FONT]
    [​IMG][FONT=arial,helvetica]Bewerken alle accounts[/FONT]
    [​IMG][FONT=arial,helvetica]Het item ‘e-mail ontvangen’ moet worden ontvinkt bij alle aliassen (het standaard adres is dus wel geactiveerd)[/FONT]
    [​IMG][FONT=arial,helvetica]OK[/FONT]
    [​IMG][FONT=arial,helvetica]Sluiten[/FONT]
     
  5. Ik heb maar 1 emailadres in outlook express en geen aliassen dus daar ligt het niet aan.
    Overigens is het niet meer voorgekomen dus zal wel opgelost zijn (hoop ik)

    toch bedankt voor je tip:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina