1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen Telefoon en digitale televisie

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door harmurkens, 19 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na mijn voorgaande bericht wil ik op dit forum nogmaals mijn problemen met
    Ziggo duidelijk maken.
    Heb sinds 7 oktober alles in 1 plus.
    Internet werkt perfect na het resetten van het modem gisteren staat hieronder mijn snelheid Results from http://www.speed.io
    (Copied on 2008-11-19 10:49:18)
    Download: 10221 Kbit/s
    Upload : 1397 kbit/s
    Connects : 2603 conn/min
    Ping: 11 ms

    Heel goed dus dit is ook niet mijn probleem.
    Heb sinds 7 oktober geen inkomende telefoon kan zelf wel bellen maar niet gebeld worden.
    En sinds 3 weken geen digitale tv meer E19 melding.
    Bel dagelijks met de helpdesk.
    Hoor steeds andere oorzaken van mijn problemen.
    Heb de problemen ook op het Radar forum gezet.
    Afgelopen zaterdag heeft mij een ziggo medewerker gebeld.
    Hij zij me dat de portering was vastgelopen en dat hij een handmatige portering zou gaan doen.
    Vond ik een logisch verhaal.
    Wat de digitale tv betreft zei hij dat dit eenvoudig was en direct opgelost zou kunnen worden.
    Het is echter nu weer woensdagmorgen 11.00 uur en nadat ik de helpdesk voor telefonie eraan gehad heb sta ik nu in de wacht bij afdeling tv
    Mijn telefoonexpeditie naar ziggo begon voor tienen.
    Wie o wie zou mijn probleem kunnen oplossen.
    Snelheid veranderen van 8000 naar 10000 is in seconden gebeurt.
    Een klantprobleem kon maar niet opgelost worden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina