1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wijziging abo pakket digitale televisie

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door kilometervreter, 19 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Wij hadden sinds juni het Digitaal Totaal Pakket, kinderen wilden graag Film1 pakket erbij. Dus het wijzigingformulier via "mijn ziggo" opgevraagd en ingevuld, helaas vergeten aan te vinken welk pakket behouden moet blijven. Binnen enkele dagen (snel) is wijziging al doorgevoerd. Dus nu al ruim een week alleen Film1 en niet het Digitaal Totaal Pakket.

    Via het contactformulier proberen recht te zetten, dit lukt niet, 11 november antwoord Ziggo: "Per vandaag heb ik voor u het digitaal totaal pakket geactiveerd het signaal zult u binnen 48 uur ontvangen" dan op 14 november: "wijziging nog steeds in behandeling"

    Sindsdien niets meer gehoord. Duurt dit altijd zo lang??? :sad:
     
  2. update

    er heeft blijkbaar iemand actie ondernomen na wederom een vraag stellen via het contactformulier. maw. opgelost
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina