1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Doodziek

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door jan90490, 18 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doodziek wordt ik ervan, op 27 sept een digitaal en HD pakket aangevraagd en dit is zegge en schrijven 14 dagen goedgegaan.
    eindeloos gewacht en gebeld met de helpdesk die je dan doorverbinden en na 15 minuten wachten, wordt de verbinding verbroken en kun je weer opnieuw beginnen.
    het wordt tijd dat ik uit meerdere kabelbedrijven ( UPC, etc ) kan kiezen want van ZIGGO heb ik mijn buik vol en ben er doodziek ziek.
     
  2. wat krijg je voor melding [preview periode verlopen ?]
     
  3. Als je je gegevens (klant NAW + smartcard ) naar TVdigitaal stuurt dan zal e.e.a. geactiveerd worden indien je een aanvraag hebt gedaan.
     
  4. inderdaad, "E19 preview periode verlopen".
     
  5. dan is je smartcard nog niet geactiveerd
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina