1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

een compliment

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Vansloneker, 18 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisterochtend geen internet. Enig onderzoek leerde dat volgens mij het modem niet goed meer werkte. Met het modem onder de arm naar Ziggo in Alkmaar getogen.
    Hier werd ik snel, vriendelijk en onbureaucratisch aan een nieuw modem geholpen. Het was even spannend omdat de voorraad aan modems uitgeput was maar net op dat moment kwam de teamleider binnen met een nieuwe lading modems. Super dat direct extra modems werden gehaald.
    Met enige moeite 's-avonds het nieuwe modem kunnen registreren en u ziet het, ik zit weer op het internet.
    Olga van Ziggo hartelijk bedankt voor deze klasse service!
     
  2. zie je wel niet alles bij ziggo gaat de mist in
     
  3. Nu nog zo'n kantoor in Brabant, anders word een ritje wel erg duur als je haast hebt.
     
  4. Zo goed was het altijd geregeld bij het voormalig Multikabel. Modem bleek stuk, ik naar Alkmaar, waarschijnlijk door noodweer. Nieuwe modem gekregen en aangesloten, nog steeds geen internet. De NTU onder de arm genomen en weer naar Alkmaar. Nieuwe NTU gekregen, aangesloten en ja hoor, dat was het probleem. Alles in een krappe 2 uur opgelost.
     
  5. Leuk te lezen, velen worden goed geholpen, daarvan lees je niet altijd een positieve terugkoppeling.

     
  6. En dat is best wel jammer...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina