1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internetgegevens gedelete?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door gsx1100f, 18 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisterenmiddag kwam ik tot de ontdekking dat ik niet meer op de mailserver kon komen. Mijn gebruikersnaam/paswoord werd niet herkend. Outlook kwam ook telkens opnieuw met het venstertje waarbij gevraagd werd het paswoord in te tikken. Vervolgens via webmail geprobeerd om via webmail bij mijn mail te komen: ook dit lukte niet. Als laatste heb ik gebrobeerd in te loggen met de gegevens van mijn vrouw en dochter: ook dit lukte niet. Ik kon wel gewoon op internet komen maar blijkbaar niet op de mailserver. Natuurlijk ga je dan ook nog vruchteloos proberen in te loggen met naam@ziggo.nl maar dat werkte natuurlijk ook niet.
    Toch maar eens de helpdesk gebeld. Ik moet zeggen dat ik niet lang heb hoeven wachten totdat ik iemand aan de lijn kreeg. De jongeman die ik aan de lijn kreeg vroeg eerst naar mijn gegevens. Vervolgens vroeg hij om te kijken welke lichtjes er op het modem brandden. Ik zei hem dat het daar niet aan kon liggen omdat ik wel gewoon telefoon en internet heb. Het licht niet aan mijn verbinding dat ik niet bij mijn mail kan maar mijn gegevens worden niet herkend op de server. Hij zocht mijn gegevens op in zijn computer en kwam tot de ontdekking dat ik volgens de gegevens in de computer alleen analoge televisie en telefoon heb!!! Dit terwijl ik al sinds 2002 op internet aangesloten ben via @home.
    Nu komt de oplossing van Ziggo: men zal tv/telefonie/internet opnieuw voor mij op moeten zetten, alsof ik een nieuwe klant ben. De persoon van de helpdesk wist het niet zeker maar waarschuwde mij ook dat het wel eens zou kunnen zijn dat ik een ander telefoonnummer krijg wanneer alles opnieuw opgezet is!!! Hij zei erbij dat hij het niet zeker wist maar hij wilde dit wel even aan mij melden. Ik zei hem, reeds lichtjes geïrriteerd, dat er gisterenmiddag dan toch iemand vreselijk heeft zitten slapen wanneer mijn e-mail gegevens van de server gedelete worden. Gisterenmorgen kon ik nog gewoon op mijn mail komen dus het is gisterenmiddag gebeurd. Als mijn gegevens zo makkelijk gedelete kunnen worden dan zou het toch ook makkelijk weer terug gezet moeten kunnen worden? Zouden mijn gegevens gedelete zijn door die onnozele oude man uit de reklame....
    Ik zal niet op de feiten vooruit lopen. De helpdesk medewerker zei me dat het wel minimaal 2 weken kon duren voordat alles weer oké zou zijn. Ik geef Ziggo het nadeel van de twijfel en vrees dat ik over een paar weken wel weer zal moeten bellen en het hele verhaal nogmaals uit moet leggen. Wordt vervolgd...
     
  2. Het kan nog erger. Email gebruik ik niet van @work of @home en zal ik ook nooit gaan doen. want ik ben al :

    • afgesloten geweest (niemand weet waarom)
    • uit systeem gewist (Factuur kwam wel gewoon!!! , ook geen idee waarom)
    • Oude modem uitgeschakeld geworden zonder op de hoogte gesteld te worden dat er modems omgewisselt zouden worden (welke pas na een week kwam, niemand wist waarom)
    • Door de helpdesk uit de queue gegooid geworden omdat get een kwartier voor sluitingstijd was en ze mn nummer konden omdat ik al voor de 8e keer belde die dag dat internet het nog steeds niet deed
    • Toen mijn baas kwaad werd dat we al meer dan 1,5 week zonder zakelijk internet zaten hebben ze de hoorn zonder waarschuwing erop gegooid
    • Ik kan de helpdesk alleen bellen mbv debiteuren nr want via adres of bedrijfsnaam zijn we niet te vinden
    • We maken gebruik van een eigen dns server omdat de dns van ziggo net na de overname er meer uitlag dan werkte]
    • en sinds vanmorgen werkt een email versturen via mijn test webserver ook niet meer. (maar dat is een ander topic)
    Zucht, ik ben zo blij als we een andere provider nemen, die wel serieus met zakelijke klanten omspringt. Want voor de 3e keer een week zonder internet en email sinds de overname kan dus echt echt niet !

    Bij @work was het makkelijk. als internet het niet deed had een vrachtauto een nutskast omgereden en kon je een paar blokken verder gaan kijken of het opschoot. en je moest gewoon geen moeilijke vragen of technische vragen aan de helpdesk stellen, maar het werkte tenminste
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina