1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Help, Ziggo wil mij niet als klant

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door dikke711, 18 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen,

    Het is bijna niet voor te stellen maar langzamerhand krijg ik het idee dat Ziggo mij niet als klant wil. In augustus zijn wij verhuisd naar Maastricht. Aangezien ik in mijn vorige woonplaats tevreden was over @home besloten om dit in Maastricht ook aan te vragen. Gekozen voor een alles in 1 pakket. Binnen de gestelde termijn alles gekregen, 2 tv ontvangers, modem en draadloze router. Installateur geweest, internet en tv doen het prima, echter op de telefoon moest ik nog even wachten. Per 12-09 zou ik gebruik kunnen maken van de telefoon. Brief gekregen met daarin het telefoonnummer.
    Echter, bijna 2 maanden later en 7 telefoontjes (in totaal 5,5 uur bellen met de mobiele telefoon) doet de telefoon het nog steeds niet. Bij ieder contact met de helpdesk krijg ik te horen dat het een administratieve fout is die binnen 3 werkdagen gecorrigeerd zou zijn. De laatste keer dat ik met de helpdesk belde kreeg ik te horen dat ik alles geannuleerd zou hebben ??
    Ik begin een beetje moedeloos te worden, bellen met de helpdesk doe ik niet meer want daar krijg ik hetzelfde te horen als die andere 7 keer.
    Waarom mag ik niet bellen met ZIGGO ??
    Komt dit iemand bekend voor en heeft degene wellicht een tip voor mij, eventueel alles opzeggen en dan maar opnieuw aanvragen ?
    Wij willen graag de verhuiskaarten sturen maar kunnen daar nog geen telefoonnummer op invullen.....

    Graag jullie mening cq advies.
     
  2. Bedankt voor alle reacties en adviezen !
    Ik weet wat mij te doen staat, alles opzeggen en terug naar KPN, Ziggo wil mij echt niet als klant.
    Veel succes allemaal in de toekomst met deze provider.

    Vriendelijke groetjes,

    Thom
     
  3. Ik moet je meegeven dat ik het vreemd vind dat geen van de ziggo officials hier je dan ook maar enige hulp hebben aangeboden.:no:
     
  4. Ik ben dan geen official, maar ook ik was verstomd toen ik het eerste bericht las.
    Een tip kon ik hierop echt niet geven, en ik lees elke dag dit forum:cry:
     

  5. Tja, wat denk je ? Dat formulier heb ik op dezelfde dag ingevuld als dat ik mijn eerste berichtje plaatste.........
    Helaas ook daarop nul komma nul reactie gehad.
    Op een of andere manier ben ik wellicht op een black list terecht gekomen.
    In deze tijd zou je toch verwachten dat iedere zaak staat te springen om klanten binnen te halen. Ik kom mij nu toch in de omgedraaide wereld voor, dat ik als klant moet gaan smeken of ik alsjeblieft een telefoonabbonement mag............
    In ieder geval onderneem ik geen verdere actie meer.....
    Ik daag bij deze ZIGGO uit om te laten zien dat zij werkelijk klanten willen hebben cq behouden
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina