1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnementskosten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door derpeck, 17 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij ons thuis staat nog een "oude" decoder uit het TV Home tijdperk. Na jaren trouwe dienst kwam deze in de kast te staan om stof te happen omdat hij vervangen werd door een sattelietontvanger.

    Nu had ik het laatst bij vrienden over deze decoder en we willen deze graag eens proberen. Alles keurig aansluiten, scartkabeltje vergeten, dus het afronden komt later van de week. Nu is het abonnement op deze smartcard al een paar jaar geleden afgelopen. Dus deze zal opnieuw geactiveerd moeten worden. Nu weet ik zelf eigenlijk niet meer hoe het nou zat met de kosten. Bij TV Home was het goedkoopste pakket €0,00 volgens mij. Hier gingen dan de kosten voor de kabel via Cogas (Als ik me niet vergis) Hoe zit dit bij Ziggo? Aangezien het goedkoopste pakket hier ineens Z1 heet en €15,90 per maand kost. Jullie snappen natuurlijk wel dat als ze bovenop de €14,50 per maand aan cogas ook ineens €15,90 aan ziggo moeten betalen, het niet echt aantrekkelijk is. Ze willen juist digitale kabel om eens te proeven van de mogelijke extra paketten.
     
  2. Als je kabel van Cogas hebt, hoef je geen TV Z1 (analoog) af te nemen om digitaal te kijken. Zolang je smartcard en het Cogas signaal het nog doen, kun je dus per direct digitaal kijken.

    Heb je je smartcard destijds geheel afgemeld dan kun je hem weer registreren door te bellen of via: https://www.ziggo.nl/bestellen/?p_bestel=1&p_scenarioid=TVZ2SMAREG

    Het kan ook zijn dat het gratis abonnement nog altijd is blijven lopen. In dat geval kan het nodig zijn dat je kaart een update (sync/refresh) krijgt. Hiervoor moet je ook even bellen.
     
  3. Bedankt voor je snelle reactie. hoe zit het dan met de aanvullende paketten zoals bijvoorbeeld Eredivisie live?
     
  4. Kun je via dezelfde link of hetzelfde telefoongesprek bestellen.
     
  5. Super. Bedankt. Zodra de scartkabel er tussen zit ga ik even ontdekken of het werkt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina