1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nu al twee maand migratieprobleem

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 17 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb nu al twee maanden een migratieprobleem. Vandaag nog maar weer eens gebeld en wat krijg ik te horen: Dit probleem wordt binnen drie/vier weken opgelost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :censored::censored::censored:

    Mijn digitale televisie is opeens onder het adres van de buren geschoven en wat men verder heeft lopen wijzigen weet ik niet, maar er klopt nog steeds helemaal niets van.

    Als ik inlog op Mijn Ziggo krijg ik mijn klantnummer te zien, maar volgens de Ziggo-medewerker staat deze op naam en adres van mijn buren....

    Je wordt er echt helemaal niet goed van!!!! Alles staat door elkaar, ik krijg geen factuur op mijn eigen naam, de factuur klopt niet en je blijft maar bellen.

    Wil Ziggo dit nog oplossen of hoe zit dat???
     
  2. Volgens mij heb je al diverse topics geopend hierover, wil je daar doorgaan in plaats van hier, dat is in strijd met de forumregels. Op deze manier wordt het een rommeltje op het forum en leest niemand je berichten meer.

    Topic gaat op slot
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina