1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wat te doen bij nummer portering

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door corne64, 16 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie kan mij vertellen wat te doen bij nummerportering?
    Ik heb bij mijn ouders alles in 1 Z1 geinstalleerd.
    Bij de aanschaf van het pakket heb ik te kennen gegeven dat zij hun KPN nummer willen porteren.
    Welnu krijg ik dus de "aanmeldingsbrief" waar netjes op staat vermeld dat je tijdig het "formulier" terug moet zenden voor nummerbehoud.
    Er zit echter niets bij, en via de site van Ziggo is ook niets te vinden.
    Zie ik iets over het hoofd?
    Wat moet ik doen.....

    Groeten Corné:rolleyes:
     
  2. Formulier snel nabestellen

    Er hoort wel een formulier te zijn om uw nummerbehoud aan te vragen. En ook een voorbedrukte enveloppe met Antwoordnummer. Met de aanvraag machtigt u Ziggo ook om het abbo bij uw vorige telefonie provider op te zeggen. Het komt wel meer voor dat er papieren missen in de opgestuurde stapel. Dus.. toch maar naar de klantenservice bellen.
     
  3. Toch niet weer..........:sad:
    Ben al 1 week aan het bellen geweest om mijn eigen internet aan de praat te krijgen.
    Kosten € 45,00 wegens een foutje van Ziggo (geen mac adres van het modem ingevoerd)
    Nou dat wordt weer bellen dan:oyeah:

    Bedankt voor je info!:applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina