1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

slechte communicatie/voorlichting

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door kwk, 16 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb Alles in 1 plus besteld

    Waar me verteld werd dat ik zonder problemen en extra spullen 2 computers dmv 2 utp kabels kon aan sluiten (net als op de livebox van Orange)
    ik had alleen een router nodig als ik 1 van de 2 computers draadloos wilde

    een week later zou de installateur komen, een dag voor dat ze hier de vloerbedekking kwamen leggen
    (zodat al me nieuw aan te leggen draden (utp en coax) mooi weggewerkt zouden zijn) maar die installateur kwam dus niet opdagen
    Ik de helpdesk gebeld en wat blijkt, me aanvraag was spoorloos verdwenen ?

    Alles opnieuw aangevraagd, kost me weer een week ....
    maar moest nu alles aan laten leggen door een installateur hier uit de buurt (radio, tv en Internet boven) maar nu dus niet gratis... (160 ballen)
    of een week wachten, maar dan ligt de vloer bedekking er al (en die ligt vast) en kon niet een week later gelegd worden (we waren aan het verhuizen)

    Een week later komt de ziggo monteur en wat blijkt, moest als nog een router kopen omdat je maar 1 pc kan aansluiten op de modem,
    kost me weer 50 euro Ahhhhhh en de tv aansluiten mocht ik zelf doen omdat de spullen daarvoor nog niet binnen waren.....

    Helpdesk gebeld, maar die gaat steeds over in gesprek
    hoezo slechte communicatie !

    nu maar hopen dat de verbinding/tv signaal e.d.wel goed gaat/blijft....
    en als nog een fikse korting krijg....
     

  2. inderdaad slechte voorlichting, je hebt inderdaad een router nodig om het signaal te verdelen........ ook geen nette service inderdaad, daarom doe ik het altijd liever zelf......

    Korting hoef je niet te verwachten van ziggo.......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2008
  3. Heb net me verhaal copy/past en doorgestuurd via de mail naar de helpdesk, gaat beter dan bellen ....
     
  4. Nu nog afwachten of je imeel gelezen wordt, zo ja wanneer je dan reactie krijgt...

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina