1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Lukt niet HDTV te activeren

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door akito, 16 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik dacht dat het 10 cp per minuut was, plus de kosten voor de mobiele telefoon. Maar het is al opgelost. Ben super geholpen door TVdigitaal.
     
  2. Van 10ct/min word Ziggo nog steeds alles behalve rijk.. Ook hier moet Ziggo nog echt geld toeleggen. Een service nummer in stand houden kost een veelvoud van 10ct/min.

    En de extra kosten voor de mobiele telefoon.. die gaan naar je mobiele provider, wat veelal ook het grootste deel van het betaalde bedrag is. De extra kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon kunnen oplopen tot 90ct/min maar dit is niet aan Ziggo verwijtbaar, hiervoor moet je bij de mobiele provider zijn.
     
  3. Het is nog steeds lokaal tarief en geen 10c/min. Zie: http://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

    Dat is dus als je via Ziggo belt 2.4 cent per minuut plus 4.9 cent starttarief. Een half uurtje bellen kost je dan 76,9 cent
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina