1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Lukt niet HDTV te activeren

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door akito, 16 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Op 29 oktober heb ik via de Ziggo-site HDTV geprobeerd te activeren. Een week later nog steeds geen beeld op de HDTV-kanalen.
    Toen maar eens gebeld en kreeg zo'n standaard antwoord "er is iets fout gegaan, ik zal het oplossen" of "Ja, uw bestelling is om onbekende reden niet doorgezet".
    Binnen 48 uur had het moeten werken, maar 48 uur later nog niks. Sinds die tijd heb ik om de 48u gebeld met Ziggo en elke keer hoor ik "Nu heeft u écht binnen 48 uur het HDTV-pakket".
    Nou... nog altijd niks! :evil::evil: Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of Ziggo mij überhaupt wel HDTV wil leveren. Mijn interesse wordt er in elk geval niet groter op of ze moeten het nu wel erg snel voormekaar krijgen.

    Eigenlijk zit ik stiekem te hopen dat anoniem mij uit te brand kan helpen :giveup:
     
  2. stuur me het smart card nummer maar en je klant gegevens incl klantnummer
     
  3. Het werkt!! Bedankt TVDigitaal en Anoniem! :pompom:
     
  4. Hoe lang met het duren?

    Op 11-11-08 het extra HD zenderpakket online bij ziggo besteld. Tot op heden nog geen activatie gehad. Klantenservice gebeld, na 10 minuten wachten maar weer opgehangen (a 10ct p.m.)
    Hoe lang moet het ongeveer duren voordat ziggo het activeert?
     
  5. 48 uur nadat je het TELEFONIES hebt aangevraagt, doe je dit via Internet dan kan je heel lang wachten.
    Ik meen dat de laatste hd medewerker 4 weken zei of zo.
    Even bellen, geduld hebben want ze nemen echt ooit op (meestal na 30-60 minuten, gemiddeld) en dan uitleggen dat je een fout gemaakt heb (internet ipv bellen) en dan is het meestal na een keer of 2-3 bellen wel voor elkaar.
    Dit is mijn ervaring met Ziggo.
    Dus.....ga ff naar AH en haal een kilo geduld (voor het wachten aan de telefoon zonder hem uit het raam te gooien) en je hebt het wel binnen 2 dagen aangesloten.
     
  6. 30-60 minuten, dus daar halen ze de eerste 6 maanden geen abonnementskosten weer uit.:x
    En ik heb al geen geduld.:wink:
     
  7. Ja natuurlijk verdienen ze daar bakken geld mee :lol:

    En nu even met beide beentjes terug op de grond. Om je opmerking te ontkrachten, ze verdienen er geen cent aan, sterker nog, Ziggo moet er zwaar geld op toeleggen. Enig idee wat het instandhouden van een dergelijk telefoonnummer + alles wat daarbij hoort kost?
     
  8. Haha, nee dat weet ik niet. Maar ik kan me wel voorstellen dat een klantenservice klauwen met geld kost. Maar om 30 minuten aan de lijn te hangen vind ik ook iets te veel van het goede,
     
  9. Probeer het gewoon even. Ik heb laatst 2 keer gebeld met de Klantenservice en werd binnen 5 minuten geholpen. Lange wachttijden zijn helaas geen uitzondering als ik de berichten in dit forum lees, maar mijn ervaring is gelukkig anders.
     
  10. jaja, 34 minuten is al snel € 0.74cent, dat hakt er flink in natuurlijk..............:wink: maar terug naar het onderwerp zou ik zeggen.......
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina