1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo medewerkers niet meer zichtbaar???

Discussie in 'Gebruikersforum - Vragen & opmerkingen' gestart door Ziggofan, 16 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De andere kant, net zo makkelijk:
    Dan stuur je een Ziggo-medewerker toch een PB en maak je op die manier je gegevens kenbaar aan de medewerker?

    Zo moeilijk is het toch niet om een medewerker in een PB je gegevens kenbaar te maken? De enige moeite die je zult moeten investeren is dat je een PB zult moeten versturen, kleine moeite, groot gemak.
     
  2. Ik ook. Ik ben begonnen met deze post juist omdat ik vind dat o.a. Raymond in ere hersteld moeten worden. Het restant van de discussie komt n.a.v. een klein groepje dat begon over IP's etc. Vandaar mijn voorstel. Ik zie echter ook wel dat mijn voorstel ook geen werkbare situatie is (lees ook het verhaal van BenJ).

    Ik hoop van harte dat Webcare blijft, dat is voorlopig nog hard nodig.
     
  3. Om een webcare team goed te laten functioneren hoeven ze volgens mij geen inzicht te hebben in ip-gegevens.

    Indien nodig kunnen de benodigde gegevens ook per PB aan de medewerkers verstrekt worden. Dit systeem werkt op andere fora ook prima, kijk naar het www.chelloo.com forum, hier word op dezelfde wijze gewerkt en hier doet het webcare team prima werkzaamheden. De UPC webcare medewerkers zijn daar wel als zodanig te herkennen, maar hebben geen extra rechten. Ze hebben daar overigens wel een eigen forumdeel.
    Als het daar op dit manier kan, waarom zou het hier dan niet op die manier kunnen werken?
     
  4. 1 bijzonder persoon met beperkte rechten voor een speciaal soort problemen! Praten we nu alweer over alle Ziggo medewerkers. Zo hou je fabeltjes overeind.
    En natuurlijk gluren we over de muur bij het UPC forum. Alleen was webcare hier nog een pilot van AtHome; de formele Ziggo webcare moet nog worden ingericht.
     
  5. Zo is het niet bedoeld. Echter wat ik daarmee wilde aangeven is dat hier heel makkelijk word gedaan over een ip-adres, en het enige wat ik ermee wilde aangeven is dat een medewerker met alleen een ip-adres veel meer kan achterhalen.

    Ik zal de gehele discussie verder gaan verlaten aangezien dit toch geen discussie is waar de voor en tegenstanders het me elkaar eens zullen worden.
     
  6. En dàt hebben we al meerdere keren geschreven:
    Deze medewerker dus niet, want die heeft helemaal geen inzage in de klantgegevens. Dus in dit geval was dit geborgd en niet van toepassing. Maar om alle schijn weg te halen is dit nu geblokkeerd.
     
  7. Lees lees...

    pffffff.... Denk denk....

    een IP adres is een openbaar adres.. helemaal te vergelijken met een huis adres. Het gevaar van een IP adres is dat men sporen achter laat op het internet, heb je hier bezwaar tegen maak dan gebruik van een proxy.
    Het grootste gevaar van een IP adres is een onjuiste beveiliging van het eigennetwerk. Dit komt volledig voor rekening van de gebruiker.
    Neem aan dat iedereen hier z'n voordeur dicht doet als hij/zij van huis gaat?

    Snap de discussie niet zo goed waarom iemand zou willen dat deze afgeschermd zou worden. Helemaal niet als de gene die er evt iets mee zou kunnen dit kan gebruiken om iemand te helpen.

    Als een medewerker van Ziggo in z'n vrije tijd mij kan helpen dmv van mijn ip adres zeg ik direct doen.

    Hoop dat alle medewerker van Ziggo die aangegeven hebben door bepaalde praktijken moeite te hebben om actief te blijven op dit form toch door gaan. Ze hebben namelijk goed werk gedaan en ik hoop van harte dat ze dit ook blijven doen.

    Jammer genoeg heb je op een forum als dit altijd een bepaalde groep mensen die het nodig vindt om "niet normaal" te reageren. Natuurlijk het het vervelend dat de dienst waar voor je betaald in jou geval niet (goed) werkt. Maar stuur dan een brief naar Ziggo ipv hier te flamen.

    Laten we dit forum vooral gebruiken om elkaar te helpen en informeren.


    Wie de schoen past trekt hem aan! En gaat in vervolg op een andere toon verder.
     
  8. Om hier toch even op in te haken. Hoe was dit geborgd als ik vragen mag? Hij mag dan zelf geen toegang hebben tot die systemen, maar (intern) via een collega die wel toegang heeft tot het (klant)systeem waar die gegevens in staan zijn die gegevens zo verkregen. Het is en was niet te borgen op die wijze, en dat probeer ik al die tijd al duidelijk te maken.

    Staan de moderators nu ook achter het besluit om het te blokkeren of is het om de schijn voor te houden en om er maar vanaf te zijn?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2008

  9. Wie de schoen past trekken hem aan: Eerst goed topic lezen. En voordat je oordeelt over mensen, eerst eens goed analyseren uit de posts wat voor standpunt ze nou precies hebben. Ik heb even de schoen aangetrokken uit jou post, en als je mij onder degenen schaart die je hierboven bedoelt heb je mijn tekst niet goed gelezen en ook niet begrepen wat ik duidelijk heb willen maken. Heb je ook nog niet helemaal begrepen waar het uiteindelijk om ging.
     
  10. ?????
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina