1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

GEEN digitale ontvanger

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Cralla, 16 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij zijn al sinds jaren abonnee van @home. We hadden daar internet intensief, telefoon en digitale tv. Vanaf 4 september zijn we overgestapt naar Ziggo alles in 1 plus. Na heel wat toestanden is dit gelukt. Ik zou een nieuwe digitale ontvanger krijgen want dat was gratis bij dit pakket. Ben nu al vanaf begin september aan het bellen en mailen met Ziggo. In september kon men mij niet helpen want de gegevens werden overgezet naar Ziggo. Al met al heb ik al heel vaak gebeld (heel lang in de wacht) en gemaild. Op de mailtjes krijg ik geen enkele reactie. Als ik bel zeggen ze wel dat er diverse mailtjes van me zijn. Maar als ik dus bel voor de digitale ontvanger is het elke week hetzelfde verhaal: mag ik uw gegevens. Even controleren. Ja, het klopt. U zou de digitale ontvanger al lang gehad moeten hebben. We verbinden u door met een andere afdeling. Ja, hij zou al weg moeten zijn, maar kan niets vinden. We gaan hem naar u opsturen. Binnen 3 tot 5 werkdagen krijgt u hem binnen. Nou ik ben nu bijna 3 maanden, vele telefoontjes en mailtjes verder en nog steeds geen ontvanger. Weet iemand hoe ik aan mijn ontvanger kan komen, welke stappen ik kan / moet ondernemen??? Ik heb al een digitale ontvanger uit mijn pakket van @home. Maar dat maakte niets uit zeiden ze, bij deze aanbieding hoort een gratis digitale ontvanger. Die 'oude' hebben we boven aangesloten, was geen enkel probleem zeiden ze bij Ziggo, want je kan meerdere digitale ontvangers aansluiten en de nieuwe voor beneden zou toch binnen een week bij mij zijn. Maar weet iemand dus wat ik nu kan doen?????
     
  2. Ik heb je een PM gestuurd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina