1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuw abonnement

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door guido09, 15 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 1 week geleden ziggo gebeld voor een alles in 1 extra pakket.
    Deze week geen brief ontvangen terwijl mijn oude provider mijn telefonische opzegging wel per brief bevestigd heeft.
    Dus gisteren maar eens naar ziggo gebeld en door een vriendelijke medewerker geholpen. Blijkt dat ze wachten op kabel-tv signaal. :oyeah:
    Ik woon hier sinds 2001 en neem sindsdien tv van voormalig @home en sinds de introductie van digitale tv, dit ook. Dus de medewerker zou alles nalopen en direct in orde maken.

    Ben dus benieuwd, maar ik hoop dat ik voor 10 december ziggo heb.
    Want dan loopt mijn adsl abbo af...
    Is het zinvol om begin volgende week weer eens te bellen??
     

  2. Ja, een beetje achter de vodden van ziggo aanzitten kan geen kwaad.......
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina