1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo opzeggen !!!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door avanti, 14 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [/BHallo,
    heb gisteren Ziggo opgezegd via "Mijn Ziggo".
    Het enige wat ik ontvangen heb is een mailing van "Uw wijzigingsverzoek is in goede orde ontvangen" Dit is voor mij niet voldoende. Krijg ik geen schriftelijke bevestiging per post dat mijn Ziggo abonnement per 1 Januari 2009, in mijn geval dan, beeindigd zal worden ?
    Ik vraag dit, want je leest zoveel over Ziggo problemen, dat ik wel graag advies wil. Heb nog hun 0900 nummer PROBEREN te bellen, maar je moet zolang wachten, dat heb ik er niet voor over.

    Wanneer ik geen schriftelijke bevestiging ontvang ben ik van plan nog een brief voor 1 december te sturen, aangetekend met ontvangstbevestiging. Maar misschien dat dat niet nodig is.
    Graag jullie advies, afwachten op schriftelijke bevestiging en krijg ik die ?
     
  2. Gisteren opgezegd en vandaag wil je al een brief ontvangen. Geef ze even tijd, die brief komt wel. Ik heb ook een aanpassing gedaan via mijn Ziggo en keurig binnen 5 werkdagen de schriftelijk bevestiging hiervan binnen op de deurmat.
     
  3. Ok

    Ok, ik wacht af, maar ik vroeg dit omdat er zo vaak problemen blijken te zijn met opzeggen van Ziggo en dat er daarna onterechte incasso's zijn, omdat je abbo beeindigd is. Maar ik wacht de brief af.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina