1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

beller hoort mij niet

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door pox-ie, 14 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nog maar een keertje proberen. Ziggo mailen: na 2 weken antwoord gehad:er was contact geweest met mij en het probleem was opgelost(Ik heb van niemand van Ziggo iets gehoord!!!)
    Dan maar een chatsessie geprobeerd. Modem resetten, andere telefoon gebruiken enz. Toen ik verwees dat er meerdere mensen hier last van hadden en of dit probleem bij Ziggo bekend was, kreeg ik als antwoord, dat ik de helpdesk van Ziggo moest bellen voor een storingsmonteur.
    Die moet zeker bij mij zitten wachten tot het een keertje fout gaat?
    Als er bij meerdere mensen dit probleem voorkomt, moet het toch een bij Ziggo bekend probleem zijn?
    Gaarne een reaktie
     
  2. Ik heb, denk ik, het probleem gevonden. De draadloze telefoon stond vlakbij het modem van Ziggo.
    Ik kreeg een mail op mijn vragen van de helpdesk. Daar stond o.a. in:

    controleer of de modem niet binnen een straal van 30cm in de buurt staat van andere elektrische apparatuur (b.v. TV of speakerboxen) i.v.m. elektromagnetisch veld van dergelijke apparaten;

    Daarop heb ik de telefoon verplaatst en sindsdien al een aantal dagen geen problemen meer gehad.
    Misschien een oplossing voor anderen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina